  • 31. Data: 2020-09-21 16:10:52
    Temat: Re: nieinterwencja według GW [2.4 promila alkoholu i zgłoszenie pobicia po parudziesięciu minutach]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lepiej nam wytłumacz jak bić żeby było 6,5 dnia zwolnienia.

    -----

  • 32. Data: 2020-09-21 16:13:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I tak wezwą licząc, że się zniechęcisz.
    Mnie zastanawia, że ile razy się ktoś ze mną umówi na termin, to gdy idę, to akurat
    "a ta koleżanka ma dziś urlop, a ja nic nie wiem
    o sprawie".
    Lub "ma Pan zgodę tylko na kopiowanie akt, a nie na robienie zdjęć".

    -----
    > Podstawowa zasada, to nie łazić na komisariat, bo ci będą życie utrudniać, tylko
    poleconym.

  • 33. Data: 2020-09-21 16:43:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.09.2020 o 11:35, Olin pisze:

    > Ponoć kilkadziesiąt minut. Sprawcy mogli się jeszcze kręcić po
    > okolicy.

    Nie można wykluczyć, ze i dziś tam przechodzili, choć powiedzmy, że
    sensu wysyłania patrolu dziś nie ma. Kilkadziesiąt minut, to sporo.
    Realny czas na podjecie pościgu, to 5~15 minut - w zależności od terenu.
    Potem oczywiście można liczyć na to, ze są sprawcy, ale po czym ich
    poznasz? Będziesz legitymować na chybił / trafił?

    > Możemy za to potraktować zgłoszenia żony poważnie, a nie opędzać się
    > od niej jak o natrętnej muchy.

    Możemy, tylko co to da. Nadal to Prokuratura i Sąd muszą tymczasowo
    aresztować. Skoro po takim samym zawiadomieniu nie zastosowano tego
    środka. to jaka jest szansa, że po kolejnych coś się zmieni?

    Możliwości Policji są trochę ograniczone. Zwróć uwagę na art. 248§3 kpk.
    Możemy oczywiście kolejne informacje żony traktować bardzo poważnie, tym
    nie mniej art. 17§1 pkt. 7 kpk nie pozwala na wszczęcie kolejnego
    postępowania, a tym już prowadzonym zgodnie z art. 248§3 kpk nie możemy
    go już zatrzymać drugi raz. Tylko Sąd może tymczasowo aresztować.

    --
    Robert Tomasik

  • 34. Data: 2020-09-21 20:37:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2020 o 16:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > I tak wezwą licząc, że się zniechęcisz.

    No ale jak wezwą to na konkretną godzinę, a nie siedz pan i czekaj -
    może za godzinę może za osiem a może jutro. Przecież oni to robią
    specjalnie, żeby tych co nie mają ostrza na gardle zniechęcić. Im zależy
    na tym, żeby nie było śladu w papierach, jak już zgłosisz to i tak muszą
    coś przy tym zrobić - nie znaczy to że robią to chętnie, ale zrobić coś
    muszą - więc jak nie trafisz na chuja to po prostu zrobi co ma zrobić.

    --
    Shrek