  • 1. Data: 2004-01-06 13:42:03
    Temat: nie płatne zebrania
    Od: chris <k...@t...pl>

    Pracuję na umowę zlecenie. Czy zleceniodawca może żądać odemnie
    bezwzględnego wstawiania się na zebraniach które odbywaja się w dzień
    dla mnie wolny od pracy i do tego nie ma on ochoty mi zapłacić za czas
    spedzony na takowym zebraniu? A czy jesli się już wstawię to on nie jest
    zobowiazany do zapłacenia mi za czas??

    Z pozdrowieniami chris

  • 2. Data: 2004-01-06 14:06:44
    Temat: Re: nie płatne zebrania
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "chris" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dla mnie wolny od pracy i do tego nie ma on ochoty mi zapłacić za czas
    > spedzony na takowym zebraniu? A czy jesli się już wstawię to on nie jest

    Nie masz obowiązku się stawiać, a on nie ma obowiązku Ciebie dłużej
    zatrudniać. Układ jest prosty :)

    Pozdrawiam,
    Washko