  • 1. Data: 2005-01-20 17:37:39
    Temat: mBank kradnie z konta 150 zl i twierdzi ze ma prawo oddac w ciagu 7 dni!!!
    Od: "Kubaz" <k...@t...UsunTO.pl>

    Witam
    Chcialem wyplacic z bankomatu (Banku zachodniego, maja z nimi umowe) 150 zl,
    na koniec wyplulo karte z informacja ze nie mozna zrealizowac operacji, brak
    dostepu (jakos tak...), w banku twierdzili, ze maja awarie, przez jakis czas
    uzytkownicy BZ tez niemogli wyplacac ale po 30 minutach juz mogli, wiec ja
    sprawdzam - nie moge...
    W sumie sprawdzalem chyba z 5 razy w 2 bankomatach BZ, przychodze do domu a
    tu zamiast 160 zl na koncie... 10 zl!!!
    Dzwonie szybko na mlinie, koles twierdzi, ze jak mbank zobaczy ze byly
    problemy techniczne to mi zwroci kase w ciagu 7 dni... ja sie pytam JAKIM
    PRAWEM? Czy jest to gdzies w regulaminie? Bo ja nie moge znalezdz... A co
    jesli dzisiaj pieniadze byly mi baaardzo potrzebne, chce sie domagac od nich
    odszkodowania, jak i gdzie zaczac dzialac w tej sprawie?

    --
    Kubaz

  • 2. Data: 2005-01-20 21:18:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kubaz napisał(a):

> [...]
    > jesli dzisiaj pieniadze byly mi baaardzo potrzebne, chce sie domagac od nich
    > odszkodowania, jak i gdzie zaczac dzialac w tej sprawie?

    Jedynie od rodzicow... Za nie przekazanie genu, ktory nie czyni Ciebie osoba
    blyskotliwa, o otwartym umysle i wszystkim tym co za tym idzie... Oswiece
    Cie: bank nie zdjal Ci kwoty z konta tylko zablokowal na podstawie
    informacji z centrum rozliczeniowego operacji elektronicznych. Bo tak to
    wlasnie dziala.

    j.

  • 3. Data: 2005-01-20 21:51:22
    Od: "Kubaz" <k...@t...UsunTO.pl>

> [...]
    > Cie: bank nie zdjal Ci kwoty z konta tylko zablokowal na podstawie
    > informacji z centrum rozliczeniowego operacji elektronicznych. Bo tak to

    Wiem, ze nie zdjal ale co mnie to obchodzi? Na jakiej podstawie mi
    zablokowal? Zawarlem umowe i potrzebuje pieniedzy TERAZ, wg. regulaminu moze
    zablokowac jesli transakcja zostala dokonana a jak mozna mowic o dokonanej
    transakcji kiedy bankomat mi odpowiada, ze operacja nie moze byc wykonana?

    --
    Kubaz

  • 4. Data: 2005-01-20 21:54:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Kubaz napisał(a):

> [...]
    > transakcji kiedy bankomat mi odpowiada, ze operacja nie moze byc wykonana?

    To moze przeczytaj tę umowę. Albo dowolną inną z innego banku dotycząca
    operacji kartami płatniczymi.

    M.

  • 5. Data: 2005-01-20 22:09:58
    Od: "Kubaz" <k...@t...UsunTO.pl>

    > To moze przeczytaj tę umowę. Albo dowolną inną z innego banku dotycząca
    > operacji kartami płatniczymi.

    no szukalem ale nie znalazlem, na mlinii podano mi rozne punkty ale
    wszystkie jakos nie trafialy w sedno sprawy, mowa byla o transakcji
    dokonanej ale moze ja sie myle - czy jesli bankomat odmowil wyplaty gotowki
    mozna mowic o transakcji dokonanej?

    --
    Kubaz

  • 6. Data: 2005-01-20 22:29:45
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Kubaz napisał(a):

> [...]
    > wszystkie jakos nie trafialy w sedno sprawy, mowa byla o transakcji
    > dokonanej ale moze ja sie myle - czy jesli bankomat odmowil wyplaty gotowki

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_deb
    et_karta.html

    § 17

    M.

  • 7. Data: 2005-01-22 10:19:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Jan 2005 18:37:39 +0100, Kubaz napisał(a):

    > W sumie sprawdzalem chyba z 5 razy w 2 bankomatach BZ, przychodze do domu a
    > tu zamiast 160 zl na koncie... 10 zl!!!

    Nikt Ci nie ukradł, a nie możesz ich wziąść z winy właściciela bankomatu, a
    nie mBanku. Przy próbie podjęcia jest zakładana blokada na środki na
    koncie. Po nieudanej transakcji blokada powinna być zdjęta.

    Zadzwoń na mlinię, opowiedz (ale normalnie, a nie tak jak tutaj!!!), złóż
    reklamację. Jeżeli będzie już dokumentacja z operacji, to być może zdejmą
    blokadę. Jeżeli nie, to musisz czekać do końca terminu blokady (miesiąc
    AFAIR) a dochodzić swoich praw będziesz mógł od BZ WBK, że ich bankomat nie
    zdjął blokady.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu