  • 1. Data: 2005-01-20 17:18:50
    Temat: Prąd przemysłowy
    Od: Paweł Furman <szept1!!bezspamerstwa!!@poczta.onet.pl>

    Czy są jakkieś urogulowania prawne mówiące jaja działalność gospodarcza
    wymaga posiadania pradu przemysłowego?
    Czy firma, w której jedyne pracujące urządzenia to komputery , drukarki,
    skanery etc. Wymaga już pp czy nie?
    Ew. gdzie moge znaleźć informacje na ten temat?
    Paweł
    --
    "Nic na świecie nie jest tak sprawiedliwie rozdzielone jak rozum:
    każdy uważa, że ma go dosyć."- Jakub Tati

  • 2. Data: 2005-01-20 22:37:33
    Temat: Re: Prąd przemysłowy
    Od: "Ajron" <ajron77@#wytnijto#poczta.fm>

    Użytkownik "Paweł Furman" <szept1!!bezspamerstwa!!@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:csop8t$l4q$1@news.onet.pl...
> [...]
    > skanery etc. Wymaga już pp czy nie?
    > Ew. gdzie moge znaleźć informacje na ten temat?

    Nie slyszalem nigdy o "pradzie przemyslowym".
    Osoba fizyczna (inaczej odbiorca indywidualny) spisuje z zakladem
    energetycznym troszke inna umowe niz osoba prawna (firma).
    Tylko taka jest roznica.

    Ajron.

  • 3. Data: 2005-01-20 22:42:23
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

> [...]
    > --
    > "Nic na świecie nie jest tak sprawiedliwie rozdzielone jak rozum:
    > każdy uważa, że ma go dosyć."- Jakub Tati

    Masz zapewne na myśli energię elektryczną. Zajrzyj do taryfy
    przedsiębiorstwa do którego sieci jesteś przyłączony.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 4. Data: 2005-01-20 22:48:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Ajron napisał(a):

    > Nie slyszalem nigdy o "pradzie przemyslowym".

    skrót myślowy ;-)

    > Osoba fizyczna (inaczej odbiorca indywidualny) spisuje z zakladem
    > energetycznym troszke inna umowe niz osoba prawna (firma).

    nie zawsze osoba fizyczna jest odbiorcą indywidualnym. Nie zawsze firma
    płaci stawki "przemysłowe"

    M.

  • 5. Data: 2005-01-20 23:22:22
    Od: "Ajron" <ajron77@#wytnijto#poczta.fm>

    > nie zawsze osoba fizyczna jest odbiorcą indywidualnym. Nie zawsze firma
    > płaci stawki "przemysłowe"

    W Enion S.A. Zaklad Energetyczny Krakow - zawsze.
    Nie wiem jak jest w innych rejonach Polski.

    Ajron.

  • 6. Data: 2005-01-20 23:28:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Ajron napisał(a):

    > W Enion S.A. Zaklad Energetyczny Krakow - zawsze.
    > Nie wiem jak jest w innych rejonach Polski.

    Nieprawdą jest jakoby.... wynika to z ustawy Prawo energetyczne i
    stosownego rozporządzenia

    http://www.zek.pl/firma/ogl/taryfa_2005.pdf

    punkt 3.1.4

    M.

  • 7. Data: 2005-01-20 23:33:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Paweł Furman napisał(a):
    > Czy są jakkieś urogulowania prawne mówiące jaja działalność gospodarcza
    > wymaga posiadania pradu przemysłowego?

    taryfa operatora

    > Czy firma, w której jedyne pracujące urządzenia to komputery , drukarki,
    > skanery etc. Wymaga już pp czy nie?

    raczej tak.

    > Ew. gdzie moge znaleźć informacje na ten temat?

    http://zeork.zeork.com.pl/taryfa3.htm

    M.

  • 8. Data: 2005-01-21 16:00:22
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik "Ajron" <ajron77@#wytnijto#poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W Enion S.A. Zaklad Energetyczny Krakow - zawsze.
    > Nie wiem jak jest w innych rejonach Polski.

    Nie ma w taryfach stawek przemysłowych i nieprzemysłowych. W zależności od
    tego z sieci jakiego napięcia odbiorca jest zasilany oraz czy jest odbiorca
    podmiot gospodarczy czy inny jest zgodnie z zapisami taryfy klasyfikowany do
    odpowiedniej grupy taryfowej. Zasady klasyfikacji reguluje taryfa
    przedsiębiorstwa sieciowego, do sieci którego odbiorca jest przyłączony.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez