  • 1. Data: 2005-09-30 19:15:42
    Temat: lamanie prawa przez uczelnie prywatne ....
    Od: "Kot" <g...@i...pl>

    Do kogo mozna sie zwrocic o pomoc jesli uczelnia nie chce oddac swiadectwa
    maturalnego mowiac ze nie odda gdy nie zaplaci sie czesnego?
    WSEiA w Lbn- NIE POLECAM

  • 2. Data: 2005-09-30 19:17:24
    Temat: Re: lamanie prawa przez uczelnie prywatne ....
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kot napisał(a):
    > Do kogo mozna sie zwrocic o pomoc jesli uczelnia nie chce oddac swiadectwa
    > maturalnego mowiac ze nie odda gdy nie zaplaci sie czesnego?
    > WSEiA w Lbn- NIE POLECAM

    Do prokuratury. To przestępstwo z art. 276 kk. TVN nie pomoże.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-09-30 19:33:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kot" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Do kogo mozna sie zwrocic o pomoc jesli uczelnia nie chce oddac swiadectwa
    > maturalnego mowiac ze nie odda gdy nie zaplaci sie czesnego?
    > WSEiA w Lbn- NIE POLECAM

    najbnlizszy posterunek policji, zglosic przestepstwo

    P.

  • 4. Data: 2005-09-30 19:35:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Do prokuratury. To przestępstwo z art. 276 kk. TVN nie pomoże.

    skad zes tvn wytrzasnal ? :-)

    P.

  • 5. Data: 2005-09-30 19:39:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > skad zes tvn wytrzasnal ? :-)

    Oglądałem dziś. Tam płakali o te świadectwa, zamiast iśc na policję.

  • 6. Data: 2005-09-30 22:48:02
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 30 Sep 2005 21:15:42 +0200, *Kot*
    <news:dhk2t3$ija$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Do kogo mozna sie zwrocic o pomoc jesli uczelnia nie chce oddac swiadectwa
    > maturalnego mowiac ze nie odda gdy nie zaplaci sie czesnego?
    > WSEiA w Lbn- NIE POLECAM

    Do TVN-u! Dzisiaj był pokazany reportaż w tej sprawie ( tylko to była jakaś
    uczelnia związana z rzemiosłem artystycznym). Sprawa będzie w sądzie.

    --
    Kaja

  • 7. Data: 2005-10-01 05:14:11
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    sprawa przetrzymywania to jedno, a z drugiej strony, to czemu nie chcesz
    oplacic czesnego??? regulamin studiow jak sadze mowi o tym ze sie
    zobowiazujesz do placenia za caly semestr/rok. I nie tlumacz sie, ze
    masz jakas tam sytuacje, bo inaczej nie wybieralbys swiadectwa, sprawa
    moze i pojdzie do sadu, kaza ci zaplacic i jak nie to komornik i beda
    cie scigac mam nadzieje.
    Kadzy wie na co sie godzi idac na platne studia.

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 8. Data: 2005-10-01 07:56:39
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Harry napisał(a):
> [...]
    > cie scigac mam nadzieje.
    > Kadzy wie na co sie godzi idac na platne studia.

    I kazdy powinien wiedziec na co sie godzi takie studia zakladajac. Jesli
    popelnia przestepstwo to je popelnia, niezaleznie od intencji drugiej
    strony. Sprawa cywilna o roszczenia to co innego

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 9. Data: 2005-10-01 08:10:59
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    Harry napisał(a):
> [...]
    > cie scigac mam nadzieje.
    > Kadzy wie na co sie godzi idac na platne studia.

    Ale tu bylo torszke inaczej...
    Studenci po pierwszej sesji zrezygnowali z Uczelni (dalszej nauki na
    niej), a szkola nadal naliczala im oplaty... Troche to dziwne, ale
    jak maja decyzje o rezygnacji na papierze, to maja wygrana sprawe
    w sadzie. ja bym tego nie bal.

    Pozdrawiam
    K.

  • 10. Data: 2005-10-01 16:18:40
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Kaja napisał(a):

    > Do TVN-u! Dzisiaj byĹ? pokazany reportaĹź w tej sprawie ( tylko to byĹ?a jakaĹ?
    > uczelnia zwiÄ?zana z rzemiosĹ?em artystycznym). Sprawa bÄ?dzie w sÄ?dzie.

    Kaju, ty mniej TV ogladaj.
    Ci glupcy ktorzy tam szli i blagali o swoje swiadectwa to powinni do
    prokuratury sie udac a nie do TVN

    Tylko sie usmialem wczoraj to ogladajac :D

    Jacek