  • 1. Data: 2005-09-30 17:35:25
    Temat: ocieplenie domu w granicy
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    Witam

    Problem jest następujący:

    budynek stoi w granicy i chciałem go ocieplić, problem w tym że sąsiad się
    nie zgadza ponieważ twierdzi że jak na całej powierzchni budynku położe 5
    centymetrów docieplenia to zabiorę mu w sumie kilka metrów sześciennych jego
    terenu. Jest na to jakaś rada, a może sąsiad ma racje?

    Grzesiek

  • 2. Data: 2005-09-30 18:05:00
    Temat: Re: ocieplenie domu w granicy
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 30 Sep 2005 19:35:25 +0200, Grzesiex napisał(a):

    > centymetrów docieplenia to zabiorę mu w sumie kilka metrów sześciennych jego
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > terenu. Jest na to jakaś rada, a może sąsiad ma racje?

    A od kiedy to teren mierzy się w metrach sześciennych ??

    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2005-09-30 19:01:56
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > A od kiedy to teren mierzy się w metrach sześciennych ??
    >
    > --
    > Mieczysław

    Od czasu jak mój sąsiad tak stwierdził ;) jemu pewnie chodzi o to że zabiore
    mu tyle metrów jego przestrzeni życiowej.

  • 4. Data: 2005-09-30 21:19:42
    Od: aqua <g...@w...pl>

    Grzesiex wrote:
    > Witam
    >
    > Problem jest nast?puj?cy:
    >
    > budynek stoi w granicy i chcia?em go ociepliae, problem w tym ?e s?siad si?
    > nie zgadza poniewa? twierdzi ?e jak na ca?ej powierzchni budynku po?o?e 5
    > centymetrów docieplenia to zabior? mu w sumie kilka metrów sze?ciennych jego
    > terenu. Jest na to jaka? rada, a mo?e s?siad ma racje?
    >
    > Grzesiek

    Przemow mu do kieszeni ;-)

    Wyglada na to ze takie ocieplenie bedzie niezgodne z prawem budowlanym,
    choc w panstwie prawa to i tak wszystko jest mozliwe.