  • 1. Data: 2005-09-30 16:02:44
    Temat: Prawa publikacji w internecie
    Od: "e-kobiety.pl" <w...@v...pl>

    Witam wszystkich,

    Mam problem zwiazany z publikacjami w serwisie internetowym.
    Prowadzac serwis dla kobiet (www.e-kobiety.pl) zwrocilismy sie z propozycja
    wspolpracy do jednego z producentow tabletek antykoncepcyjnych w sprawie
    zamieszczenia publikacji na ich temat. Otrzymalismy odpowiedz, ze nie ma takiej
    mozliwosci ze wzgedu na Polskie prawo, ktore zabrania publikowania w mediach
    informacji na temat antykoncepcji na recepte.
    Czy to prawda?

    Od razu korzystajac z okazji chcialbym sie dowiedziec, jak wogole sie to odnosi
    do lekarstw na recepte - czy jako niezalezne medium mozemy opisac lekarstwa,
    ktore wymagaja przypisania recepty?

    Pozdrawiam,

    Jacek Wojnarowski
    www.e-kobiety.pl

  • 2. Data: 2005-10-04 10:16:47
    Temat: Re: Prawa publikacji w internecie
    Od: <z...@g...pl>

> [...]
    odnosi

    > do lekarstw na recepte - czy jako niezalezne medium mozemy opisac

    Czy ktos zna odpowiedź na to pytanie??

    Pozdrawiam,