  • 21. Data: 2021-11-26 15:40:08
    Temat: Re: dla foliarzy
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.11.2021 o 15:04, Olin pisze:
    > I jeszcze najnowsze doniesienia z rodzimego podwórka:
    >
    > "Do najnowszego raportu Ministerstwa Zdrowia odniósł się rzecznik MZ
    > Wojciech Andrusiewicz. Z analizy zgonów z ostatniego tygodnia wynika, że
    > około 75 proc. zmarłych to osoby niezaszczepione. Spośród 25 proc. osób
    > zaszczepionych, które zmarły, 82 proc. to osoby z wielochorobowością i
    > upośledzonym systemem odporności."
    >
    > https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,278473
    53,koronawirus-w-warszawie-mniej-przypadkow-zakazen-
    i-zgonow.html#S.main_topic_2-K.C-B.2-L.3.maly:undefi
    ned

[...]

    Ale...
    https://tvn24.pl/polska/szczepienia-na-koronawirusa-
    falszywe-certyfikaty-covidowe-wojciech-bojanowski-o-
    swojej-prowokacji-dziennikarskiej-5501842

    Ilu z tych 25% było "zaszczepionych"?

    Zmarło 421
    421 x75% = 316 (niezaszczepionych)
    105 (zaszczepionych)
    105 x 82% = 86 (zaszczepionych z wielochorobowością)
    zostaje 19 zaszczepionych.

    To jakieś 4,5% zgonów - możliwe że tyle lewych certyfikatów krąży?
    Ciekawe czy da się policzyć chociaż w przybliżeniu ile tych lewych
    "szczepień" się odbywa.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2021-11-26 15:42:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-26-listopada-2021 o 15:17, J.F pisze:
    > A miala szczepionka chronic w 95%, a przed ciezką postacią nawet
    > lepiej.

    Takiego procentu nie da się uzyskać w żaden sposób.
    Raz że na początku nie było zaszczepionych
    A dwa że nie wiadomo co z czym porównywać.

    Pandemia na wchodzie Polski i na zachodzie przebiega inaczej.

    Zaszczepionych przybyło

    Manipuluje się nadal przyczyną zgonu i ilością zakażeń bo jak się robi
    więcej testów i zakażeń więcej wychodzi.

    Jedne co można porównywać to sumaryczna ilość zgonów w porównaniu ze
    wcześniejszymi latami.

    Ale to nie odpowie na putanie czy przez wirusa, czy złe metody walki z
    nim, czy narodowość, czy ilość zaszczepionych.

    Mgła Covidowa '_

  • 23. Data: 2021-11-26 15:43:18
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-26 o 15:04, Olin pisze:
> [...]
    53,koronawirus-w-warszawie-mniej-przypadkow-zakazen-
    i-zgonow.html#S.main_topic_2-K.C-B.2-L.3.maly:undefi

    Teraz chcą szczepić dzieci od 5-go roku życia :-(

    --
    animka

  • 24. Data: 2021-11-26 15:44:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-26 o 15:17, J.F pisze:

> [...]
    > w srod niezaszczepiionych 3 zgony, a w wsrod zaszczepionych 1.
    >
    > A miala szczepionka chronic w 95%, a przed ciezką postacią nawet
    > lepiej.

    53,koronawirus-w-warszawie-mniej-przypadkow-zakazen-
    i-zgonow.html#S.main_topic_2-K.C-B.2-L.3.maly:undefi
    ned

    > I to moze wiele tlumaczyc ... ale jak to wyglada wsrod
    > niezaszczepionych?
    >
    > No coz, bede mial probke statystyczna - znajomym dziecko przywloklo
    > wirusa ze szkoly. Nie bylo szczepione, bo za mlode ... ale w domu

    Te zaszczepione osoby zaraziły się, czy nie?

    --
    animka

  • 25. Data: 2021-11-26 15:59:43
    Temat: Re: Od foliarzy-1 dla foliarzy-2 - Słowacja
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    _Master_ napisał(a) :

    > Przestań już bredzić o tych statystyka które już dawno mówiłem że sobie
    > można WSADZIĆ

    Wstrzyknąć. To modniejsze słowo.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 26. Data: 2021-11-26 16:04:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olin napisał(a) :
> [...]
    53,koronawirus-w-warszawie-mniej-przypadkow-zakazen-
    i-zgonow.html#S.main_topic_2-K.C-B.2-L.3.maly:undefi

    Fakt. A przepraszam - Wyborcza :-D Zresztą co za różnica.

    Za to niezaszczepieni to same okazy pełni zdrowia, młodości i kondycji.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 27. Data: 2021-11-26 16:17:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Nov 2021 15:42:27 +0100, _Master_ wrote:

    > Takiego procentu nie da się uzyskać w żaden sposób.

    O przepraszam bardzo - takie byly oficjalne dane producentow,
    złożone do odpowiednich urzedów.
    Twierdzisz, ze fałszowali dokumentację ?

    A tu nawet 100% u mlodziezy
    https://www.pfizer.com.pl/o-firmie/press-room/pfizer
    -biontech-oglosily-pozytywne-wyniki-najwazniejszych-
    badan-dotyczacych-szczepien

    zreszta nadal pisza
    https://www.pfizerpro.com.pl/sites/default/files/com
    irnaty_chpl.pdf
    tabela 2

    Ba - w grupie 75 lat i starsi, to skutecznosc byla 100%

> [...]

    > Manipuluje się nadal przyczyną zgonu i ilością zakażeń bo jak się robi
    > więcej testów i zakażeń więcej wychodzi.

    Nie mowie nie.
    Ale ... czy sa tu roznice zaszczepieni/niezaszczepieni ?

    > Jedne co można porównywać to sumaryczna ilość zgonów w porównaniu ze
    > wcześniejszymi latami.

    IMO - tez zaklamana.
    Bo jak karetka do zawalu serca nie dojechala, bo jezdzila z covidowym
    pacjentem od szpitala do szpitala, to zgon na covid?

    > Ale to nie odpowie na putanie czy przez wirusa, czy złe metody walki z
    > nim, czy narodowość, czy ilość zaszczepionych.
    >
    > Mgła Covidowa '_

    J.

  • 28. Data: 2021-11-26 16:22:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Nov 2021 15:40:08 +0100, Kviat wrote:
> [...]
    > zostaje 19 zaszczepionych.
    >
    > To jakieś 4,5% zgonów - możliwe że tyle lewych certyfikatów krąży?

    Watpie. Kolejki do szczepien byly takie, ze widac chetnych duzo.
    Nawet pare dni temu widzialem kolejke do szczepionkobusu.

    No ale moze wielu jest antyszczepionkowcow - jak widac co w milionach,
    a niektorym zaswiadczenie potrzebne bylo.

    > Ciekawe czy da się policzyć chociaż w przybliżeniu ile tych lewych
    > "szczepień" się odbywa.

    Ja bym tam raczej pogrzebal, czy dobrze przechowywali, bo moze
    temperatura wzrosla.

    Bo raczej nie podejrzewam, zeby jakas wieksza ilosc zostala sprzedana
    na lewo ... za granice.

    J.

  • 29. Data: 2021-11-26 16:31:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Nov 2021 15:35:18 +0100, _Master_ wrote:

    > Tak tłumaczysz jakby wcześniej nie umierali z wielochorobowością i
    > upośledzonym systemem odporności ;-)

    Umieraly umieraly tylko wiesz - czuje sie taka osoba zle, np na serce,
    trafia do szpitala, tam od razu robia test ... zarazona jest.

    No to co wpisza w karcie zgonu - serce czy covid?
    Covid i choroby wspolistniejace.

    No i pytanie - beda leczyc na serce, czy poloza na oddzial covid i
    poczekaja?

    Tylko:
    -musi byc jednak szczepionka slabo skuteczna, bo inaczej to by malo
    zarazonych bylo wsrod szczepionych,

    -byc moze chroni przed ciezka postacia ... ale tu sie wlasnie błąd
    statystyczny objawia.

    No i jeszcze te wszystkie nowotwory - ludzie na to umieraja,
    odpornosc maja obnizoną, to sie moze okazac, ze wsrod umierajacych
    zaszczepionych duzo ..

    > Im więcej zaszczepionych tym więcej ich będzie umierać w narastającej
    > pandemii. I te procenty będą TYLKO ROSŁY
    > Z naukami ścisłymi się nie dyskutuje ;-)

    Dobrze pisesz, ale chwilowo mamy ciagle okolo polowy spoleczenstwa
    zaszczepione. Czyli obie grupy prawie rownoliczne.

    > Na tym polega manipulacja statystyką. ;-)
    > Trzeba myśleć i dopytywać się co się porównuje, gdzie i z jakiego okresu

    J.

  • 30. Data: 2021-11-26 17:03:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-26-listopada-2021 o 15:40, Olin pisze:
    > To logiczne. Jeśli wszyscy się zaszczepią, to umierać będą wyłącznie
    > wakcynowani.
    > Kolejny argument za tym, żeby jeszcze szczelniej owinąć się folią.

    Owijaj się czym chcesz. ;-)

    A ja popatrzę jak aktywiści pandemii strachu będą się teraz tłumaczyć
    przed obywatelami dlaczego wg najnowszych danych coraz więcej umiera
    ZASZCZEPIONYCH ;-)

    Może Ty spróbujesz to wyjaśnić takiemu tępemu Runtowi ;-0)