  • 11. Data: 2021-11-25 22:11:53
    Temat: Re: Krajowe statystyki pandemiczne UE mają pozostać "słabo porównywalne"? [Was: dla foliarzy]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    t-1 <t...@t...pl> pisze:
> [...]
    99693571

    > Czy istnieje ogólnoświatowa normalizacja określająca zasady
    > kwalifikacji kto umarł na kowida?
    > Jeśli nie to idź się czochrać.
    > Tym bardziej, że jak powszechnie wiadomo zaszczepieni chorują co
    > najwyżej na grypę. (jeśli się na nią nie zaszczepili)

    Na grupie prawo na temat powinno być pytanie dlaczego UE/KE nie ruszyły
    ciężkiej dupy by co najmniej statystyki zgonów były porównywalne.

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2021-11-26 10:59:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Nov 2021 22:11:53 +0100 (CET), A. Filip wrote:

    > Na grupie prawo na temat powinno być pytanie dlaczego UE/KE nie ruszyły
    > ciężkiej dupy by co najmniej statystyki zgonów były porównywalne.

    Ale po co - moze na razie to nie ma wiekszego znaczenia.
    Ale jak beda pieniadze dzielic, to ruszą :-)

    J.

  • 13. Data: 2021-11-26 11:02:27
    Temat: Re: Od foliarzy-1 dla foliarzy-2 - Słowacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Nov 2021 18:46:12 +0100, Shrek wrote:

    > Napisałem na pręgu zanim ktoś wrzuciła, że uprzedzając wrzutkę - "widać
    > zabory". I poważnie mówię.
    >
    > A tak na poważnie to cholera wie skąd te dane, z jakiego okresu. Nie to
    > żeby od razu kłamstwo, ale skro to komisja europejska publikuje to
    > ciężko się spodziewać, żeby wybrali daty i dane dla siebie niekorzystne;)

    A dzis w radiu mowia:
    -Czechy (Czechia?) maja 4x wiecej zachorowan niz my,
    -ale tez robia 4x wiecej testow,
    -i mimo tych 4x, u nich umiera polowa tego co u nas.

    I co - efekt szczepionki, niechęc do testów, czy kwalifikacja smierci?

    J.

  • 14. Data: 2021-11-26 11:04:40
    Temat: Re: dla foliarzy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 25 Nov 2021 17:46:46 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > Któreś dane są z dupy:
    > https://vaccinetracker.ecdc.europa.eu/public/extensi
    ons/COVID-19/vaccine-tracker-mobile.html#uptake-tab

    Albo i nie.
    Powyżej jest procent zaszczepionych dla całej populacji, a pod podaną
    przeze mnie linką dla dorosłych, czyli bez dziecków.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2021-11-26 11:06:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 25 Nov 2021 18:46:12 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie to
    > żeby od razu kłamstwo, ale skro to komisja europejska publikuje to
    > ciężko się spodziewać, żeby wybrali daty i dane dla siebie niekorzystne;)

    A ten spisek ma naszą wolność to w jakim celu?
    Chcą ograniczyć produkcję folii?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2021-11-26 14:56:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-26-listopada-2021 o 11:02, J.F pisze:
> [...]
    > -i mimo tych 4x, u nich umiera polowa tego co u nas.
    >
    > I co - efekt szczepionki, niechęc do testów, czy kwalifikacja smierci?

    Przestań już bredzić o tych statystyka które już dawno mówiłem że sobie
    można WSADZIĆ

  • 17. Data: 2021-11-26 15:04:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    I jeszcze najnowsze doniesienia z rodzimego podwórka:

    "Do najnowszego raportu Ministerstwa Zdrowia odniósł się rzecznik MZ
    Wojciech Andrusiewicz. Z analizy zgonów z ostatniego tygodnia wynika, że
    około 75 proc. zmarłych to osoby niezaszczepione. Spośród 25 proc. osób
    zaszczepionych, które zmarły, 82 proc. to osoby z wielochorobowością i
    upośledzonym systemem odporności."

    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,278473
    53,koronawirus-w-warszawie-mniej-przypadkow-zakazen-
    i-zgonow.html#S.main_topic_2-K.C-B.2-L.3.maly:undefi
    ned

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2021-11-26 15:17:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Nov 2021 15:04:23 +0100, Olin wrote:
> [...]
    > Wojciech Andrusiewicz. Z analizy zgonów z ostatniego tygodnia wynika, że
    > około 75 proc. zmarłych to osoby niezaszczepione.

    Tak mi to jakos wczesniej wygladalo, co pare razy pisalem.

    Ale, biorac pod uwage, ze ciagle z grubsza polowa obywateli jest
    zaszczepiona, a druga nie, to w pierwszym spojrzeniu ...
    w srod niezaszczepiionych 3 zgony, a w wsrod zaszczepionych 1.

    A miala szczepionka chronic w 95%, a przed ciezką postacią nawet
    lepiej.

> [...]
    53,koronawirus-w-warszawie-mniej-przypadkow-zakazen-
    i-zgonow.html#S.main_topic_2-K.C-B.2-L.3.maly:undefi

    I to moze wiele tlumaczyc ... ale jak to wyglada wsrod
    niezaszczepionych?

    No coz, bede mial probke statystyczna - znajomym dziecko przywloklo
    wirusa ze szkoly. Nie bylo szczepione, bo za mlode ... ale w domu
    trzy inne zaszczepione osoby ...

    J.

  • 19. Data: 2021-11-26 15:35:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-26-listopada-2021 o 15:04, Olin pisze:
    > to osoby z wielochorobowością i
    > upośledzonym systemem odporności."

    Tak tłumaczysz jakby wcześniej nie umierali z wielochorobowością i
    upośledzonym systemem odporności ;-)

    Im więcej zaszczepionych tym więcej ich będzie umierać w narastającej
    pandemii. I te procenty będą TYLKO ROSŁY
    Z naukami ścisłymi się nie dyskutuje ;-)

    Na tym polega manipulacja statystyką. ;-)
    Trzeba myśleć i dopytywać się co się porównuje, gdzie i z jakiego okresu

  • 20. Data: 2021-11-26 15:40:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 26 Nov 2021 15:35:18 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Im więcej zaszczepionych tym więcej ich będzie umierać w narastającej
    > pandemii. I te procenty będą TYLKO ROSŁY

    To logiczne. Jeśli wszyscy się zaszczepią, to umierać będą wyłącznie
    wakcynowani.
    Kolejny argument za tym, żeby jeszcze szczelniej owinąć się folią.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl