    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Od foliarzy-1 dla foliarzy-2 - Słowacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 25 Nov 2021 18:34:52 +0100

    On Thu, 25 Nov 2021 13:47:59 +0100 (CET), A. Filip wrote:
> [...]
    99693571

    A szczegolowy opis co tam jest policzone i jak?

    Jak widac to tez ulubione medium szczepionkowcow z PiS.

    > Wyjaśnisz "foliarzom" Słowację?

    Nie maja jakiegos ostrego lockdownu ponownie ?

    > Zależność jest, ale to nie jest (bardzo) prosta zależność *tylko* od
    > procentu zaszczepionych.

    jak widac np DK, BE, ES.
    czy FR, DE
    czy EE, LV, SI, PL

    A gdzies na to pewnie nalozone, ze w niektorych krajach kto mial
    umrzec, to zszedl dawno temu - bo sie dawniej zle zabezpieczali.
    UK, Wlochy jako pierwsze dotkniete, Hiszpania mocno oberwala.

    J.