  • 1. Data: 2003-01-30 14:02:40
    Temat: czy od sądu odwoławczego też przysługuje odwołanie ?
    Od: "TrueMan" <T...@p...onet.pl>

    Witam
    Ojciec wystąpił o obniżenie alimentów bo przedstawił zaświadczenie o
    niskich zarobkach (chodź firma sponsoruje mu wysokiej klasy samochód
    służbowy). Odwołałem się i w połowie lutego mam rozprawę.
    Czy od tego wyroku też mogę się jakoś odwołać?
    Co mogę w ogóle jeszcze zrobić ?

    pozdrawiam
    TrueMan

  • 2. Data: 2003-01-30 14:05:10
    Temat: Re: czy od sšduodwoławczegoteżprzysługujeodwołanie ?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-01-30 14:18:16
    Temat: Re: czy od sadu odwoławczego też przysługuje odwołanie ?
    Od: "TrueMan" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    > : Ojciec wystąpił o obniżenie alimentów bo przedstawił zaświadczenie o
    > : niskich zarobkach (chodź firma sponsoruje mu wysokiej klasy samochód

    - Tak - obniżyli :(

    > odwołałeś się, czy odpowiedziałeś na pozew?

    - Odwołałem się od wyroku :( nie wiedziałem że można od pozwu :(

    > od wyroku sądu II instancji w sprawach o alimenty nie przysługuje kasacja
    > (chyba, że coś pokręciłem)
    >
    > napisać co się stało :)

    - To znaczy ?

  • 4. Data: 2003-01-30 14:20:19
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik TrueMan <T...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1bb6s$aeh$...@n...onet.pl...

    Po kolei odpowiem na inne posty :-) troche mi zabrakło czas :P więc zaczynam
    ;-)

    (chodź firma sponsoruje mu wysokiej klasy samochód
    > służbowy).

    nie widze związku ze sprawą ...

    Sandra

  • 5. Data: 2003-01-30 14:56:38
    Od: "TrueMan" <T...@p...onet.pl>

    czyli już nic nie mogę zrobić ?
    muszę w ciemno kupić to co mi powiedzą na rozprawie i ju ?
    jak udowodnić że ojcu specjalnie zaniżają pensje żeby się migał od alimentów
    i podatku ?

    pozdrawiam
    trueman

  • 6. Data: 2003-01-30 15:54:13
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik TrueMan <T...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1be8g$jcr$...@n...onet.pl...
    > czyli już nic nie mogę zrobić ?

    tego nie powiedziałam nie znam Twojej sytuacji i Twojego ojca

    > muszę w ciemno kupić to co mi powiedzą na rozprawie i ju ?

    nie ...jakie ciemno ? zapadł wyrok ? wiec należy spokojnie podejsc do
    tematu i napisać z czym się nie zgadzam ,co jest niesłuszne ,dlaczego i co
    uważasz za słuszne ...

    > jak udowodnić że ojcu specjalnie zaniżają pensje żeby się migał od
    alimentów
    > i podatku ?

    musiałbyś na pracodawce nasłać ekipe by przefutrowali mu futerko i
    udowodnili ,że dopuścił sie przestępstwa woboc państwa zaniżając stawki
    zaszeregowania itp.
    nie jest łatwo udowodnić tej kwestii...za oszczerstwa i pomówienia też można
    beknąć ...

    Sandra

  • 7. Data: 2003-01-30 16:34:13
    Od: "TrueMan" <T...@p...onet.pl>

    Moja sytuacja jest taka że studiuję na uczelni prywatnej (dzienne) którą
    pomógł wybrać mi ojciec - zaraz potem stwierdził jednak że uczyć się nie
    muszę i mogę iść do łopaty. Wtedy oficjalnie zarabiał 2200 brutto. Po
    pierszej sprawie o alimenty powiedział mi po wyjściu z sali że załatwi sobie
    zaświadczenie o niższych zarobkach. I tak zrobił. Teraz zarabia 1000 brutto.
    Dalej w tym samym miejscu i na tym samym stanowisku. Ma 50 lat jest zdrowy i
    wrokiem sądu mieszka ze mną i matką w mieszkaniu spółdzielczym.

    co jeszcze mogę napisać ?
    po wyjściu z sali napisać pisemko że nie zgadzam się...ale jako odwołanie ?
    ponoć od tego nie ma już odwołania :(

    pomocy

    pozdrawiam
    TrueMan

  • 8. Data: 2003-01-30 16:56:55
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik TrueMan <T...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1bju7$5js$...@n...onet.pl...
> [...]
    > Dalej w tym samym miejscu i na tym samym stanowisku. Ma 50 lat jest zdrowy
    > wrokiem sądu mieszka ze mną i matką w mieszkaniu spółdzielczym.

    przeczytałam wszystkie posty i z nich wynika ,ze była apelacja wiec nie
    można juz wnieść kasacji... sprawa zamknięta ...

    > po wyjściu z sali napisać pisemko że nie zgadzam się...ale jako odwołanie
    ?
    > ponoć od tego nie ma już odwołania :(

    :-( przykro mi ...

    Sandra

  • 9. Data: 2003-01-31 07:25:12
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 10. Data: 2003-01-31 07:52:25
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:005e01c2c909$b4fb9370$a740200a@zm...

    cele prywatne to szerokie pojęcie i niekoniecznie muszą przynosić dochód
    :-)

    Sandra