  • 1. Data: 2003-01-30 12:43:14
    Temat: alimenty
    Od: "ister bowi" <e...@N...gazeta.pl>

    jaka jest górna bezwzględna granica (nie w stosunku do zarobków) ? jesli na
    przykład załoze ze samodzielnie chce odkładać jakies pieniadze na przyszlość
    dzieci, jaką kwotę będę musiał płacić obowiązkowo na potrzeby codzienne ?

  • 2. Data: 2003-01-30 14:31:54
    Temat: Re: alimenty
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "ister bowi" <e...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    przyszlość
    > dzieci, jaką kwotę będę musiał płacić obowiązkowo na potrzeby codzienne ?

    Uwzględniającą ich usprawiedliwione potrzeby i Twoje możliwości zarobkowe i
    majątkowe. :-) Sorry - oceniane jest zawsze indywidualnie, nie ma
    teoretycznie żadnej górnej bezwzględnej granicy.

    Depi.

  • 3. Data: 2003-01-30 14:40:19
    Temat: Odp: alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ister bowi <e...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b1b6l2$55j$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    na
    > przykład załoze ze samodzielnie chce odkładać jakies pieniadze na

    to tylko ukłon w Twoją strone :-)

    jaką kwotę będę musiał płacić obowiązkowo na potrzeby codzienne ?

    tylko nie wiem jak sobie to wyobrażasz ? przykład :

    - wpłacasz kwotę 500zł. m-cznie lub nawet wyższą ( tu należy zwrócić uwagę
    na to ,że tą kwotą możę powódka dysponować tylko za zgodą sądu czyli
    zakładamy ,że w danej chwili nie ma dostępu do niej ...)
    - powódka jest bezrobotna z prawem do zasiłku , jej nakład w wychowanie i
    utrzymanie dziecka wynika z art. po części art.135§1 i 2 k.r.o ,który
    polega cyt. " w całości lub w części na osobistych staraniach o jego
    utrzymanie lub wychowanie " celowo podałam tylko część treści art.... do
    myślenia...
    - a zakres zobowiązanego również w oparciu o w/w art.

    jaka będzie odpowiedz ?

    Sandra