  • Data: 2002-10-29 20:07:14
    Temat: chcę rozwiązać umowę - zlecenie (jako zleceniobiorca)
    Od: "bartek" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracuję na podstawie umowy-zlecenia w prywatnej firmie. Umowa zawiera
    zakres obowiązków, wynagrodzenie itp. i czas - do końca roku, a ja
    chciałbym opuścić tę firmę wcześniej.

    Jak to zrobić formalnie - co mam napisać, w ilu egz. i komu wręczyć?
    Jaki przepis KC jest odpowiedni na tę okoliczność?
    Czy obowiązuje jakiś okres wypowiedzenia (umowa nic o tym nie wspomina)?
    Co - oprócz wyrażenia swojej opinii na mój temat :-) może mi zrobić
    zleceniodawca?

    Ukłony,
    Bartek