  • 1. Data: 2003-07-11 15:56:36
    Temat: boukun w STRASBURGU
    Od: "boukun" <j...@m...com>

    Komunikat:

    Informuje wszystkich zainteresowanych, ze 17-go czerwca 2003 roku zostala w
    Trybunale Praw Czlowieka w Strasburgu oficjalnie dopuszczona do rozpatrzenia
    moja skarga przeciwko Republice Federalnej Niemiec w zwiazku z lamaniem m.
    in.
    praw czlowieka art. 8 w polaczeniu z art. 14 Konwencji Europejskiej. Skarga
    jest zarejestrowana pod numerem 58453/00 i jako termin zlozenia uznano date
    28.10.1999 roku. Osmiu sedziow Trybunalu wydajacych powyzsza decyzje wezwalo
    rowniez rzad polski zgodnie z art. 36 § 1 Konwencji do ustosunkowania sie,
    czy
    zechce on byc rowniez strona w sprawie i brac udzial w posiedzeniach
    Trybunalu.

    Starsi uczestnicy grup dyskusyjnych pamietaja moje perypetie w tej materii z
    wladzami polskimi, ktore na moje skargi do Ambasady RP, Ministerstwa Spraw
    Zagranicznych (Zyd Geremek) i premiera Buzka byly bezczynne i odgrywaly role
    adwokata Niemiec w tej sprawie (Junosza-Kisielewski z MSZ). Bezczynnosc
    Zydow
    i Niemcow rzadzacych Polska na moje skargi na dyskryminowanie obywateli
    polskich i ich rodzin zamieszkalych w Niemczech miala miejsce od 1995 roku
    (rzady SLD, AWS, SLD czyli wszystkich opcji w parlamencie).

    Zainteresowany jestem, czy zydokomuna rzadzaca Polska zechce obecnie zbic na
    moim tylku kapital?
    Chodzi o oszustwo socjalne, w wyniku ktorego Niemcy zaoszczedzili na
    dzieciach
    polskich miliardy Euro i kosztem zdrowego rozwoju dzieci odbudowywali byla
    DDR.

    W krotkim czasie mozna sie spodziewac teraz terminu rozprawy w Strasburgu.

    PS.
    Szczegoly oszustwa opisalem na stronie
    http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm

    W sprawie tej beda chcial udowodnic, ze nie potrzeba byc w Unii Europejskiej
    by
    miec rowne prawa czlowieka. Wystarczy nam Rada Europy, najwyzszy organ
    wykonawczy w Europie. Wladze polskie i niemieckie przez lata szantazowaly
    Polakow poprzez wszelakie dyskryminacje, chcac zmusic nas do wstepowania do
    Unii (czytaj moj watek z maja br.: "Szantaz niemiecki zmuszajacy do
    glosowania
    za Unia"). Szkoda tylko, ze termin sprawy nastapi po referendum unijnym.
    Unia Europejska i tak sie rozpadnie a Europa zrzeszona w Radzie Europy
    obejmuje
    wszystkie kraje europejskie.

    W przygotowaniu sa moje kolejne dwie skargi do Trybunalu Praw Czlowieka w
    Strasburgu przeciwko panstwu niemieckiemu.
    O szczegolach bede informowal.
    I to by bylo na tyle tymczasem

    Pozdrawiam serdecznie
    Jedyny Obronca Praw Obywatelskich w Niemczech

    boukun