  • 1. Data: 2003-07-11 14:54:22
    Temat: Umowa najmu lokalu mieszkalnego
    Od: "tucznick" <t...@-...info>

    Witam szanownych grupowiczow.

    Ponizej linki do zeskanowanej umowy najmu lokalu mieszkalnego. Prosze o rzut
    fachowym okiem zwlaszcza na paragraf 6. Czy Wynajmujacy nie za wiele chce
    sobie zapewnic ?

    http://konta.info/umowa1.gif - strona pierwsza
    http://konta.info/umowa2.gif - strona druga

    Dodam jeszcze, ze zadzonilem do tego Pana z pytaniem, czy nie moznaby czegos
    tu zmienic, na co uzyskalem odpowiedz "to jest standardowa umowa, innej nie
    bede podpisywal". To wzbudzilo u mnie jeszcze wieksze podejrzenia.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-07-11 15:02:56
    Temat: Re: Umowa najmu lokalu mieszkalnego
    Od: wku <n...@n...pl>

    In article <bemj57$iul$1@nemesis.news.tpi.pl>, tucznick@-nospam-
    konta.info says...

> [...]
    > tu zmienic, na co uzyskalem odpowiedz "to jest standardowa umowa, innej nie
    > bede podpisywal". To wzbudzilo u mnie jeszcze wieksze podejrzenia.

    Troche duzo chce. Ja wynajmuje mieszkanie i jesli dokunuje jakichs
    remontow, to wlascicielka zwraca za to pieniadze. Jesli mialbym
    wyremontowac komus chate za swoje pieniadze, to ja dziekuje. Frajerem
    mozna zostac za darmo :-)

    I w ogole jakies dziwne stwierdzenie sie tam pojawilo, ze najemca moze
    wypowiedziec umowe bez okresu wypowiedzenia w przypadku wykraczania
    przez najemce przeciwko porzadkowi domowemu. Tak wiec, jak sasiadka sie
    poskarzy, ze glosno sluchasz radia, to lepiej miej w zapasie juz
    wynajeta druga chate :-)

  • 3. Data: 2003-07-11 15:08:00
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "tucznick" <t...@-...info> napisał w wiadomości

    | http://konta.info/umowa1.gif - strona pierwsza
    | http://konta.info/umowa2.gif - strona druga

    dla mnie jak najbardziej standard, z tym że wzór umowy jest trochę stary, paragraf 9
    jest nieaktualny

  • 4. Data: 2003-07-11 15:09:03
    Od: "tucznick" <t...@-...info>

    Użytkownik wku napisał:

> [...]
    > remontow, to wlascicielka zwraca za to pieniadze. Jesli mialbym
    > wyremontowac komus chate za swoje pieniadze, to ja dziekuje. Frajerem

    Wynajmujacy utrzymuje, ze chodzi tylko o naprawe, kiedy ja cos zepsuje. Mowi
    takze, ze to jest wyraznie napisane w umowie (nie moge sie tego dopatrzyc).

> [...]
    > przez najemce przeciwko porzadkowi domowemu. Tak wiec, jak sasiadka sie
    > poskarzy, ze glosno sluchasz radia, to lepiej miej w zapasie juz

    Przez zafascynowanie paragrafem szostym, do innych nie przywiazalem zbytniej
    uwagi... Ale w koncu to "standardowa umowa".

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2003-07-11 15:12:19
    Od: "tucznick" <t...@-...info>

    Użytkownik "Slayer" napisał:

    > dla mnie jak najbardziej standard, z tym że wzór umowy jest trochę stary,
    paragraf 9
    > jest nieaktualny

    Wynajmujacy wspomnial mi, ze paragraf 9 jest nieaktualny.

    Bardziej jednak martwie sie paragrafem szostym. Czy na jego mocy,
    wynajmujacy moze mi kazac zrywac podlogi i ukladac nowe? Nigdzie nie jest
    napisane, ze chodzi o jakies ponadprzecietne zuzycie.

    Pozdrawiam.