  • 1. Data: 2003-07-11 12:29:45
    Temat: działalność gospodarcza
    Od: "unky" <u...@...pl>

    Witam
    Mam takie pytanko - ok. roku temu zgłosiłem działalność gospodarczą w
    urzedzie miejskim. Dostałem z miasta odpowiednie papiery z którymi
    powinienem sie udać do urzędu skarbowego, gus'u i zus'u.
    Z różnych jednak przyczyn nie poszedłem dalej nic załatwiać. Nie zawiesiłem
    również działalności w urzedzie miasta.
    Pytanko - czy mogę teraz wziąć te papiery i sobie spokojnie załatwić resztę
    (zus,gus,us) czy też mogę mieć jakieś problemy z tym że zabrałem się do tego
    dopiero teraz a nie rok temu?
    pozdrawiam

    Unky

  • 2. Data: 2003-07-11 13:53:26
    Temat: Re: działalność gospodarcza
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "unky" <u...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    resztę
    > (zus,gus,us) czy też mogę mieć jakieś problemy z tym że zabrałem się do

    temat poruszany wielokrotnie na grupie,
    odpowiedź banalna,
    tak, oczywiście, możesz sobie teraz albo za następny rok wziąść
    papiery i pozałatwiać resztę.

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl

  • 3. Data: 2003-07-13 08:20:37
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > temat poruszany wielokrotnie na grupie,
    > odpowiedź banalna,
    > tak, oczywiście, możesz sobie teraz albo za następny rok wziąść

    A można pozałatwiać wszystko, tj. uzyskać REGON, zgłosić aktualizację NIP i
    nie prowadzić działalności przez rok, dwa i dłużej ?

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 4. Data: 2003-07-14 09:18:25
    Od: "unky" <u...@...pl>

    > temat poruszany wielokrotnie na grupie,
    > odpowiedź banalna,
    > tak, oczywiście, możesz sobie teraz albo za następny rok wziąść
    > papiery i pozałatwiać resztę.

    dzieki za info
    nie przeglądam grupy wiec nie zauważyłem ;))

    pozdrawiam

    unky

  • 5. Data: 2003-07-14 09:48:43
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:pD8Qa.97796$1F6.1283369@news.chello.at...

    > A można pozałatwiać wszystko, tj. uzyskać REGON, zgłosić aktualizację NIP
    > nie prowadzić działalności przez rok, dwa i dłużej ?

    w tym przypadku jest **trudniej**, aczkolwiek jest to możliwe,
    kłopoty występują z ZUSem, gdzie musisz regularnie się tłumaczyć,
    że pomimo dokonania rejestracji, nie rozpocząłeś działalności w
    terminie.