  • Data: 2007-12-21 09:33:56
    Temat: akt notarialny - przekazanie zapłaty
    Od: xmarcel <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    zamierzam kupic mieszkanie
    moje pytanie dotyczy technicznej strony przekazania zaplaty.
    sprzedajacy zaproponowal mi taka forme:
    1.notariusz spisuje akt i go "odczytuje"
    2. idziemy do banku i robie przelew na wskazane konto
    3. wracamy do natariusza i podpisujemy akt

    co myslicie o moim bezpieczenstwie? zgodzic sie tak?
    moze zaproponujecie inna forme?
    przenoszenie gotowki raczej odpada, chodz byloby najprosciej

    pozdr
    marcin