  • 1. Data: 2003-09-11 20:35:47
    Temat: Zwrot kaucji mieszkaniowej.
    Od: "Marcin S." <m...@w...pl>

    Witam grupowiczow. Mam pytania odnosnie wplacanej niegdys kaucji
    mieszkaniowej. Jezeli ni eposiadam dokumentu potwierdzajacego wplacenie
    kaucji to czy moge wogole dochodzic zwrotu ? Jakie sa reali odnpsnie zwrotow
    ? Czy ktos dostal pozytywna odpowiedz w tym temacie ?
    Prosze o rzeczowa odpowiedz. zalezy mi na tym.

    Dziekuje
    Serdecznie pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2003-09-12 07:46:39
    Temat: Re: Zwrot kaucji mieszkaniowej.
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Użytkownik "Marcin S." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zwrotow
    > ? Czy ktos dostal pozytywna odpowiedz w tym temacie ?
    > Prosze o rzeczowa odpowiedz. zalezy mi na tym.
    IMO bez dowodu wpłaty szanse są dosyć marne.
    Musisz się zastanowić w jaki sposób chcesz udowodnić to, że kaucję wpłaciłeś
    i w jakiej wysokości.
    Być może:
    - sąsiedzi, którzy mają dowody wpłaty - skoro sąsiedzi płacili to ty
    prawdopodobie też (jak będą musieli stawić się w sądzie jako świadkowie -
    urwą ci ...),
    - zakład, który wziął od ciebie kaucję powinien mieć na to jakieś
    dokumentację - możesz zażądać przeprowadzenia dowodu z tej dokumentacji
    (może jakiś rejestr wpłaconych kaucji, dokumentacja twojego mieszkania, nie
    wiem coś na pewno muszą mieć).

    burenezo