  • 1. Data: 2002-11-27 08:56:36
    Temat: Zakaz wyprowadzania psów.
    Od: "Dromader" <D...@p...onet.pl>

    Czy na prywatnym nie ogrodzonym terenie mogę umieścić napis 'Zakaz
    wyprowadzania psów - rozsypano trutkę". Oczywiście nic nie będzie rozsypane
    to tylko taki pic odstraszający właścicieli.

    Darek

  • 2. Data: 2002-11-27 10:58:09
    Temat: Re: Zakaz wyprowadzania psów.
    Od: "Saga" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Dromader" <D...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy na prywatnym nie ogrodzonym terenie mogę umieścić napis 'Zakaz
    > wyprowadzania psów - rozsypano trutkę". Oczywiście nic nie będzie
    rozsypane
    > to tylko taki pic odstraszający właścicieli.

    Wydaje mi sie, ze mozesz, w koncu zabezpieczasz swoj teren objety prawem
    wlasnosci przez inwazja psich kup:) Ale tak serio- wydaje mi sie, ze jak
    najbardziej mozna
    pozdrawiam
    ewa

  • 3. Data: 2002-11-27 12:17:10
    Od: "wisia" <m...@p...onet.pl>

    > Wydaje mi sie, ze mozesz, w koncu zabezpieczasz swoj teren objety prawem
    > wlasnosci przez inwazja psich kup:) Ale tak serio- wydaje mi sie, ze jak
> [...]
    ok, ale hipotetycznie - jesli jakiemus psu cos sie stanie i wlasciciel psa
    zaskarzy wlasciciela posesji, ze to przez to, ze pies cos na tym trawniku
    zjadl/czegos sie nawachal?bedziesz twierdzil , ze nic tam nie bylo, a
    tabliczka byla tylko picem, ale nieprzyjemnosci moga byc....

    pozdro:)
    wisia

  • 4. Data: 2002-11-27 13:36:10
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wisia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zjadl/czegos sie nawachal?bedziesz twierdzil , ze nic tam nie bylo, a
    > tabliczka byla tylko picem, ale nieprzyjemnosci moga byc....

    A czy to nie jest goźba karalna?

    :-)

    Depi.

  • 5. Data: 2002-11-27 13:52:28
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

> [...]

    > zjadl/czegos sie nawachal?bedziesz twierdzil , ze nic tam nie bylo, a
    > tabliczka byla tylko picem, ale nieprzyjemnosci moga byc....

    Niekoniecznie psu. Skoro teren jest nieogrodzony to mogą sie tam równiez
    bawić dzieci. Poza tym nie bardzo wyobrazam sobie technicznie umieszczenie
    tabliczki o takiej tresci na terenie nieogrodzonym - bo jak niby wybrac
    miejsce umieszczenia takiej tabliczki?:-)

    HaNkA

  • 6. Data: 2002-11-27 20:13:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR"

    > Niekoniecznie psu. Skoro teren jest nieogrodzony to mogą sie tam równiez
    > bawić dzieci.

    psy i dzieci nie umieja czytac wiec ja bym tego nie robil, a jak ktos ci
    podrzuci zdechlego goląbka i już masz Zielonych na karku i marny twoj los
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-11-28 11:02:28
    Od: "wisia" <m...@p...onet.pl>

    > A czy to nie jest goźba karalna?
    >
    > :-)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Depi.

    A idac dalej (nomen omen) tym tropem jak sie ma w tym kontekscie tabliczka
    'Zakaz wyprowadzania psów - rozsypano trutkę" do tabliczki: "Uwaga grozne
    psy!"

    :))

    rowniez pozdrawiam
    wisia

  • 8. Data: 2002-11-29 08:09:22
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Dromader" <D...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy na prywatnym nie ogrodzonym terenie mogę umieścić napis 'Zakaz
    > wyprowadzania psów - rozsypano trutkę". Oczywiście nic nie będzie
    rozsypane
    > to tylko taki pic odstraszający właścicieli.

    hmmm...
    w piwnicach i garażach są pułapki na szczury umieszczane i karteczki z
    informacją
    więc nie rozumie, dlaczego nie możesz na przykład opisać, że wysypano
    substancję, która ma niszczyć szkodniki i nie jest groźna dla ludzi, ale
    może zaszkodzić zwierzętom ?
    jak przyjdzie jakaś kontrola to powiedz, że wysypałeś preparat przeciwko
    stonce i na nim było tak napisane :))
    a poza tym jak ci pies zanieczyści trawnik to zrób zdjęcie, wezwij straż
    miejską, albo lepiej policję - niech nałożą kilka mandatów to skończy się
    wyprowadzanie psów :))
    (albo lepiej wynajmij kogoś kto zrobi fotki i zgłosi na policję, aby nie
    narażać się sąsiadom)

    pozdrawiam
    plusz

  • 9. Data: 2002-11-29 22:02:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Jeszcze jedno zadanie dla Policji - ściganie osób odpowiadających za
    pozostawienie kup psich na trawniku sąsiada.
    Sukces!!! No to teraz tylko czekać, jak powstanie specjalna grupa operacyjna
    w Komendzie Głównej Policji krypt. "CYWIL". Dostaną śmigłowiec i będą ścigać
    psy srające na trawnikach. I kiedy ta Policja ma ścigać przestępców?

    Niech ktoś zatrzyma ten świat! - ja wysiadam.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3