  • 1. Data: 2002-11-27 09:36:27
    Temat: Krajowy Fundusz Budowlano-Mieszkaniowy
    Od: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>

    Witam wszystkich!
    Wlasnie poszukuje kredytu na mieszkanie i trafilem na bardzo korzystna
    oferte w/w firmy.
    Mam pare pytan w zwiazku z tym:
    1. Czy ktos slyszal cos o tej instytucji lub mial z nia cos do czynienia
    2. Jak i gdzie moge sprawdzic wiarygodnosc tej firmy (podobno dziala od 5
    lat i ma 50 oddzialow w calej Polsce).
    3. Jakie sa potencjalne zagrozenia po zaciagnieciu kredytu w tej firmie.
    Z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi, sprawa jest dla mnie pilna.
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2002-11-27 10:06:35
    Temat: Re: Krajowy Fundusz Budowlano-Mieszkaniowy
    Od: b...@p...onet.pl

    Jeżeli chodzi Ci o KFM, czyli Krajowy Fundusz Mieszkaniowy - to rzeczywiście
    masz problem - jak sprawdzić rzetelność rządu polskiego... - czyli Bank
    Gospodarstwa Krajowego.
    Jeżeli masz na myśli jakąś pryatną firmę, to podpadająca jest sama nazwa,
    zbliżona do KFM - więcej szczegółów...

  • 3. Data: 2002-11-27 10:33:26
    Od: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>

> [...]
    > Gospodarstwa Krajowego.
    > Jeżeli masz na myśli jakąś pryatną firmę, to podpadająca jest sama nazwa,

    Wlasnie sek w tym ze nie jst to Krajowy Fundusz Mieszkaniowy tylko jakas
    prywatna firma.
    Jak mozna taka firme sprawdzic? Czy ktos cos slyszal o niej?
    Pozdrawiam Adam

  • 4. Data: 2002-11-27 11:45:05
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > Wlasnie sek w tym ze nie jst to Krajowy Fundusz Mieszkaniowy tylko jakas
    > prywatna firma.
    > Jak mozna taka firme sprawdzic? Czy ktos cos slyszal o niej?
    > Pozdrawiam Adam

    Hmmm - na 95 % wydaje mi się, że jest to jedna z firm oferujących tzw.
    kredyt argentyński. Wystrzegaj sie takiego czegoś jak ognia.

    NEWSY. Minuta po minucie. >>> http://link.interia.pl/f168a

  • 5. Data: 2002-11-27 12:20:36
    Od: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>

    > Hmmm - na 95 % wydaje mi się, że jest to jedna z firm oferujących tzw.
    > kredyt argentyński. Wystrzegaj sie takiego czegoś jak ognia.

    Jak dziala cos takiego?
    Wiem mniej wiecej jak to wyglada w przypadku zakupu samochodow ale nie mam
    pojecia jak to moze wygladac w przypadku kredytu.
    Adam

  • 6. Data: 2002-11-27 12:41:57
    Od: "lidmar" <l...@g...pl>

    Użytkownik "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak dziala cos takiego?
    > Wiem mniej wiecej jak to wyglada w przypadku zakupu samochodow ale nie mam
    > pojecia jak to moze wygladac w przypadku kredytu.
    > Adam

    Nie dostajesz kredytu. Wchodzisz do grupy, co miesiąc wpłacasz ratę albo jej
    wielokrotność) i czekasz..... Nie wiesz kiedy otrzymasz "asygnację", może
    nawet nigdy.
    100 % pewności iż, jest lub nie jest to firma argentyńczyk można nabrać
    dopiero po przeczytaniu umowy, jeśli możesz to zeskanuj albo. co...

    pzdr

    marek