  • 1. Data: 2021-09-10 16:46:02
    Temat: Za duzo owsa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-09-09/swidn
    ica-prokurator-spacerowal-nago-po-ulicach-miasta/?re
    f=aside_najnowsze

    "Nagi mężczyzna spacerował w czwartek po ulicach Świdnicy. Okazało
    się, że jest to prokurator pracujący w jednej z jednostek rejonowych
    okręgu świdnickiego.

    Jak się okazało, mężczyzna był pijany."

    Co ta wodka robi z ludzmi ... czy sama wodka to za malo ?

    J.

  • 2. Data: 2021-09-10 18:59:21
    Temat: Re: Za duzo owsa
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 10.09.2021 o 16:46, J.F pisze:
    > Co ta wodka robi z ludzmi ... czy sama wodka to za malo ?

    Myślę że to połączenie wódki, niskich standardów i poczucia bezkarności.

  • 3. Data: 2021-09-10 19:19:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Sep 2021 18:59:21 +0200, m4rkiz wrote:

    > Myślę że to połączenie wódki, niskich standardów i poczucia bezkarności.

    troche watpie, bo mielibysmy takich nagich prokuratorow chyba wiecej.

    Jest tez mozliwosc, ze ktos mu podal jakis narkotyk, np
    "pigulke gwaltu", celowo, bo chcial go skompromitowac.

    J.

  • 4. Data: 2021-09-10 20:31:50
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 10.09.2021 o 19:19, J.F pisze:
    > Jest tez mozliwosc, ze ktos mu podal jakis narkotyk, np
    > "pigulke gwaltu", celowo, bo chcial go skompromitowac.

    Problem w tym że po akcjach w stylu "tourett Obajtka" ciężko traktować poważnie takie

    pomysły. To jak z tym młodym co krzyczał o wilku...

  • 5. Data: 2021-09-10 21:11:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Sep 2021 20:31:50 +0200, m4rkiz wrote:

    > Problem w tym że po akcjach w stylu "tourett Obajtka" ciężko traktować poważnie
    takie
    > pomysły. To jak z tym młodym co krzyczał o wilku...

    Dlaczego ciezko - widzisz jakąś trudnosc techniczną dosypania czegos
    do napoju?

    J.

  • 6. Data: 2021-09-10 21:56:20
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 10.09.2021 o 21:11, J.F pisze:

    > Dlaczego ciezko - widzisz jakąś trudnosc techniczną dosypania czegos
    > do napoju?

    Generalnie żadną.

    Twierdzę tylko że ludzie z szeroko pojętych "struktur państwowych" są obecnie po
    prostu
    skrajnie niewiarygodni jeżeli chodzi o jakiekolwiek wymówki, usprawiedliwienia i
    wyjaśnienia. I ciężko na to pracowali ostatnimi latami serwując nierzadko bezczelne
    kłamstwa.

    A dziś, nawet jeżeli to wspomniane to 'spisek obcych służb' - i tak niesmak
    pozostaje.

  • 7. Data: 2021-09-10 22:14:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Sep 2021 21:56:20 +0200, m4rkiz wrote:

> [...]
    > wyjaśnienia. I ciężko na to pracowali ostatnimi latami serwując nierzadko bezczelne

    Ano owszem, ale z drugiej strony - czy ten prokurator juz kiedys
    biegal nago?
    Albo choc pijany mocno?

    > A dziś, nawet jeżeli to wspomniane to 'spisek obcych służb' - i tak niesmak
    pozostaje.

    Tylko dlaczego "obce sluzby" mialyby sie szeregowym prokuratorem
    zajmowac ?

    Natomiast
    -jakis lokalny biznesmen, przeciw ktoremu prowadzi sledztwo o duze
    pieniadze,

    -czy lokalny "gangster" ktorego nie chce z aresztu wypuscic,

    -czy nawet w druga strone ... wbrew przelozonym nie chce umorzyc
    sledztwa przeciw ksiedzu ... ale chyba nie, bo to ponoc nominat
    Ziobry.

    Czysta wodka takie cuda moze powodowac?
    Czy sobie jakiegos niesprawdzonego dopalacza sprobowal?

    J.

  • 8. Data: 2021-09-11 01:07:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-09-10, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > troche watpie, bo mielibysmy takich nagich prokuratorow chyba wiecej.

    Zależy, w którym miejscu krzywej Gausa się znajduje. Niektórzy każą
    sobie salutować i mówić panie ministrze, inni chwalą się przyrodzeniem,
    jeszcze mniejsza grupa może preferować aktywny, rekreacyjny
    ekshibicjonizm.

    > Jest tez mozliwosc, ze ktos mu podal jakis narkotyk, np
    > "pigulke gwaltu", celowo, bo chcial go skompromitowac.

    Po pigułce gwałtu to by chyba bardziej spał niż latał po mieście?

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2021-09-11 01:18:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-09-10, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ano owszem, ale z drugiej strony - czy ten prokurator juz kiedys
    > biegal nago?

    Nie wiemy, ale zawsze mógł mieć takie marzenia.

    > Albo choc pijany mocno?

    Jeśli odpowiedź będzie nie, to może być, że ktoś go podstępnie upił i
    biedak nie wiedział co robi; a jeśli tak, to przecież tyle razy chodził
    napruty a nago nie latał, to dlaczego miałby po n+1 latać nago?
    Może wcześniej zimno było :)

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2021-09-11 12:26:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > biedak nie wiedział co robi; a jeśli tak, to przecież tyle razy chodził
    > napruty a nago nie latał, to dlaczego miałby po n+1 latać nago?

    Może od jakiejś panienki z klubu go-go uciekł?
    Ciekawa jestem co gazety napiszą.

    --
    animka