  • Data: 2011-09-22 14:48:19
    Temat: Wniosek o kredyt i wyciag z konta
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skladajac wniosek kredyt hipoteczny, jako zalacznik oprocz
    zaswiadczenia o zarobkach od pracodawcy zadaja wyciagu z osobistego
    konta z ostatnich 3 lub 6 miesiecy (w zaleznosci od banku).

    Ja rozumiem, ze wymagaja potwierdzenia zaswiadczenia o zarobkach, ale
    po co im informacje co ja robie na swoim koncie.
    chodzi mi o to, do czego im informacja na temat tego ze wybieram z
    bankomatu wlasne pieniadze?
    Czy na prawde musza znac moje saldo i to ze wybieram pieniadze?