  • Data: 2011-09-22 15:56:53
    Temat: Re: Wniosek o kredyt i wyciag z konta
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja rozumiem, ze wymagaja potwierdzenia zaswiadczenia o zarobkach, ale
    > po co im informacje co ja robie na swoim koncie.

    Chodzi o ruch na koncie. Dla banku będzie różnica czy wpłaciłeś raz 5000
    zł i trzymałeś przez rok nic nie wypłacając, czy też masz co chwilę
    wpłaty po 1000 zł i częste wypłaty po 50-100 zł. W obu przypadkach
    średnie saldo na koncie może być 5000 zł i saldo końcowe również 5000
    zł. Bank jest zainteresowany twoją wiarygodnością i oszczędnościami.

    --
    Krzysztof