  • 1. Data: 2011-06-05 13:46:43
    Temat: Warsztat samochodowy pod domem
    Od: Kazik k <y...@g...com>

    Witajcie, mam pytanie odnośnie otwarcia warsztatu samochodowego pod
    domem w którym mieszkam.
    Sprawa wygląda tak:
    działka i dom są własnością moich rodziców ale warsztat miałby być
    mój, jak to ogarnąć (tzn. wynajmować od nich garaż czy jak inaczej
    można to rozwiązać?)
    dom jest jeszcze nie odebrany po rozbudowie garaż również został
    przebudowany i nie jest odebrany.
    Konkretnie chodzi mi o sam proces rozpoczęcia funkcjonowania tegoż
    warsztatu, czy naprawdę muszę latać po urzędach i prosić się o różnej
    maści pozwolenia czy wystarczy że posiadam własną firmę i wpis do
    ewidencji pt "konserwacja i naprawa pojazdów", o sąsiadów się raczej
    nie muszę martwić bo na dzień dzisiejszy już im trochę przy autach
    pomogłem.... . Jakiś czas temu rozmawiałem ze znajomym prawnikiem
    który zapewniał mnie że jak mam działalność i wpis do ewidencji to
    śmiało mogę działać a urzędasy jak będą chcieli jakieś zaświadczenia z
    ekologii itp to sami sobie mają zrobić czy miał rację ? Proszę o pomoc
    zorientowanych w takich sprawach.
    Pozdrawiam
    Kazik

  • 2. Data: 2011-06-06 20:45:12
    Temat: Re: Warsztat samochodowy pod domem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 5 Jun 2011, Kazik k wrote:

> [...]
    > działka i dom są własnością moich rodziców ale warsztat miałby być
    > mój, jak to ogarnąć (tzn. wynajmować od nich garaż czy jak inaczej

    Mogą użyczyć.
    Kwestie podatkowe na .podatki :)

    pzdr, Gotfryd