  • 1. Data: 2011-06-04 14:01:28
    Temat: wyłaczenie sędziego po wyroku
    Od: "akros" <a...@o...pl>

    Można wyłączyć sędziego po wydanym przez niego wyroku a przed uzasadnieniem?

    moim zdaniem uzasadnienie także nie powinno być sporządzane w sytuacji gdy są
    kwestie wskazujące na stronniczość (inne niż wynikające z postępowania
    oczywiście).
    uzasadnienie także może być stronnicze i to że jest wyrok nie przesądza, że
    uzasadnienie można w różny sposób sporządzić.

    a może i po uzasadnieniu jest sens składania wniosku o wyłączenie??? chociaż
    wydaje mi się że w tym przypadku to juz tylko kwestia do zawarcia jej w
    apelacji.

    kto podziela moje zdanie? :)

    a może sa jeszcze jakieś niuansy?

  • 2. Data: 2011-06-05 19:20:44
    Temat: Re: wyłaczenie sędziego po wyroku
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    akros pisze:
    > Można wyłączyć sędziego po wydanym przez niego wyroku a przed uzasadnieniem?

    Teoretycznie można, ale praktycznie nie.

    > a może sa jeszcze jakieś niuansy?

    Za późno. Okoliczności uzasadniające wyłączenie zgłasza się od razu a
    nie po zapadnięciu wyroku.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU