  • 1. Data: 2007-04-13 16:25:31
    Temat: W jaki sposob ...
    Od: "Siemano" <s...@n...pl>

    Witam,

    Jestem aktualnie studentem i tworca programu komputerowego, ktory chcialbym
    zaczac sprzedawac. Z tego co sie zdazylem zorientowac to nie bedzie zaden
    interes zycia, ktory mnie utrzyma - ot tak, pare zamowien w miesiacu zeby
    dorobic sobie na to studenckie piwo. Tylko mam pytanie: w jaki sposob to
    sprzedawac, zeby bylo legalnie? Firmy napewno nie zaloze, bo podatki i ZUS
    przekrocza miesieczne dochody albo doprowadza do tego, ze zysk bedzie
    minimalny. A jesli nie ma sposobu z ominieciem takich kosztow to jaka kara
    grozi za sprzedaz swojego programu bez posiadania dzialalnosci
    gospodarczej?

    Pozdrawiam,
    Siemano.