  • 1. Data: 2007-04-13 16:39:01
    Temat: zyski z funduszy inwestycyjnych w PITcie ?
    Od: "mike" <w...@g...com>

    witam,

    załóżmy, że teraz kupię a za pół roku sprzedam udziały w jakimś
    funduszu inwestycyjnym. czy muszę się z tych dochodów rozliczać
    w zeznaniu PIT, czy towarzystwo funduszy automatycznie
    rozlicza mnie i inforomuje o wszystkim urząd skarbowy ?

    dzięki i pozdrawiam,
    mike

  • 2. Data: 2007-04-14 01:10:24
    Temat: Re: zyski z funduszy inwestycyjnych w PITcie ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mike napisał(a):
> [...]
    > w zeznaniu PIT, czy towarzystwo funduszy automatycznie
    > rozlicza mnie i inforomuje o wszystkim urząd skarbowy ?

    Masz jakieś marne fundusze inwestycyjne, bo moje przy każdej operacji
    przysyłają mi świstek, na którym wyraźnie jest wszystko wyliczone, w tym
    suma odprowadzona z tytułu "belkowego".

  • 3. Data: 2007-04-14 14:01:43
    Od: "mike" <w...@g...com>

    > Masz jakieś marne fundusze inwestycyjne, bo moje przy każdej operacji
    > przysyłają mi świstek, na którym wyraźnie jest wszystko wyliczone, w tym
    > suma odprowadzona z tytułu "belkowego".

    to ma być odpowiedź ?
    spróbuję prościej, moje pytanie brzmi: czy zyski z funduszy rozlicza
    się w PITcie ?

    pozdrawiam,
    mike

  • 4. Data: 2007-04-14 16:56:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mike napisał(a):

    > to ma być odpowiedź ?

    Tak.

    > spróbuję prościej, moje pytanie brzmi: czy zyski z funduszy rozlicza
    > się w PITcie ?

    Argh... Przecież wyraźnie piszę, że zyski są rozliczane przez same
    fundusze. Tak samo, jak podatek od lokat bankowych.