  • 31. Data: 2021-01-05 00:48:34
    Temat: Re: W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2021 23:40:45 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > To, że jakiś debil napisze tablicę "Strefa wolna o ..." nie powoduje, ze
    > tam jest taka strefa.

    No ale szkoda jest. Wymierna, finansowa :-)

    J.

  • 32. Data: 2021-01-05 01:02:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Jan 2021 23:35:31 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > [...]
    >
    > Tylko wypowiedzi? PO-Warszawa pod przewodem Trzaskowskiego nie
    > zostawiła "śladów na piśmie"?
    >
    > https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/Karta-LGB
    T-Plus-co-to-jest-gdzie-obowiazuje

    No, czyli "strefa LGBT" pelna geba :-)
    Powinien sam z duma tablice postawic ... tylko mu potem jacys
    "naziole" moga ratusz spalic :-)

    Ha, a moze by to rondo Dmowskiego obstawic tablicami "strefa LGBT" ?
    Tylko solidnymi :-)

    A gdzie jest ta Karta w wersji pelnobrzmiacej?

    Ciekaw jestem, czy nie ma tam zapisow zakrawajacych na dyskryminacje
    osob hetero :-)

    J.

  • 33. Data: 2021-01-05 13:05:16
    Od: Kviat

    W dniu 04.01.2021 o 22:17, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 4 Jan 2021 20:14:19 +0100, Kviat napisał(a):

    > Patrzac na niektore wypowiedzi Trzaskowskiego ... mozna by tak rzec.

    Tak rzec może tylko dureń.

    Jeżeli ktoś się domaga żeby nie dyskryminować osób LGBT, to znaczy że
    tworzy strefy dla LGBT?

    > A nawet jesli nie mozna ... czy sympatyk moze sie czuc urazony ?

    Sympatyk zoo? Czy o co ci chodzi?

    Zresztą co to za idiotyczne stwierdzenie... sympatyk/nie sympatyk osób
    LBGT. Trzeba być kretynem żeby coś takiego wymyślić.
    Wynika z tego, że jak ktoś ma problemy umysłowe i nie lubi rudych, to
    znaczy, że trzeba tworzyć strefy wolne od rudych?

    Tylko prawackie kryptogeje mają obsesję czy ktoś jest LGBT czy nie jest.

    > Na drzwiach gabinetu mu nakleic ? :-)

    Że tam jest zoo? Czy o co ci znowu chodzi?

    > A uznal?

    A nie?
    Wklejałem linka z cytatami sądu.

    > Bo podstawy chyba do uznania byly,

    Do uznania czego? Że upublicznił nieprawdę?
    Zacznij kiedyś pisać pełnymi zdaniami o co ci chodzi, to może dyskusja z
    tobą nabierze większego sensu.

    > ale czy sad to w
    > uzasadnieniu napisal ?

    Po co głupio pytasz, zamiast zajrzeć do linka?
    Z tobą jest nawet gorzej, bo te cytaty wkleiłem również do posta.

    Po co w ogóle zabierasz głos w dyskusji o sprawie, o której nie masz
    zielonego pojęcia?

    Ręce opadają.
    Uchwalono.

    Powrotu do zdrowia życzę.