  • 1. Data: 2020-12-30 14:57:10
    Temat: W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    IMHO jedyną (solidną) podstawą zakazu mogło być udawanie "urzędowego
    znaku drogowego". Brak zakazu publikacji to nie zakaz dochodzenia
    odszkodowania za publikacje. Ja na miejscu Staszewskiego by się za
    bardzo nie cieszył, jak jeszcze dwie sprawy w toku to szansa że któryś
    sąd orzeknie "znacząco inaczej" jest sporawa (IMHO 1/3).

    https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/532663-sad-po-str
    onie-aktywisty-lgbt-staszewski-oglasza-triumf

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-12-30 18:33:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.12.2020 o 14:57, A. Filip pisze:

> [...]
    > bardzo nie cieszył, jak jeszcze dwie sprawy w toku to szansa że
    > któryś sąd orzeknie "znacząco inaczej" jest sporawa (IMHO 1/3).

    Zacznijmy od tego, czy jest sens ściganie każdego kretyna
    umieszczającego jakieś nieprawdziwe ogłoszenie. Bo moim zdaniem
    najprościej byłoby go ukarać za wykroczenie z art. 63a kw, czyli
    umieszczenie ogłoszenia.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2020-12-30 21:37:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >IMHO jedyną (solidną) podstawą zakazu mogło być udawanie "urzędowego
    >znaku drogowego".

    A jak to fotomontaz, to tez ?

    >Brak zakazu publikacji to nie zakaz dochodzenia
    >odszkodowania za publikacje.

    Ktos tam teoretycznie moze sie poczuc obrazony/oczerniony.
    Radny, burmistrz, mieszkaniec ... i wtedy moze sie okazac istotne, czy
    to prawda, czy to falsz.

> [...]

    > [...]
    > Na tym nie koniec. Dumny z siebie Staszewski pręży muskuły i liczy

    A te samorzady jakos podpadly, czy montowal gdzie mu sie chcialo ?

    J.

  • 4. Data: 2020-12-30 21:38:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >umieszczającego jakieś nieprawdziwe ogłoszenie. Bo moim zdaniem
    >najprościej byłoby go ukarać za wykroczenie z art. 63a kw, czyli

    A sa jakies dowody, ze to on umiescil ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-12-30 21:53:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >
    > A jak to fotomontaz, to tez ?

    To wtedy po innej linii.

    > Ktos tam teoretycznie moze sie poczuc obrazony/oczerniony.
    > Radny, burmistrz, mieszkaniec ... i wtedy moze sie okazac istotne, czy
    > to prawda, czy to falsz.

    _W sensie prawnym_ to prawda? :-)
    Dlaczego prawnicy wolą "mija się z prawdą" od kłamie? :-)

    tronie-aktywisty-lgbt-staszewski-oglasza-triumf

    > A te samorzady jakos podpadly, czy montowal gdzie mu sie chcialo ?

    Mam ci streszczać artykuł spod linka i całą sprawę?
    Ten sąd uznał że uchwały w sprawie "Stefy wolnej od IDEOLOGII LGBT"
    wystarczają by nie wydać zakazu publikacji zdjęć. Niespecjalnie dobrze
    to wróży zasądzeniu odszkodowania za publikacje zdjęć ale nie przesądza
    końcowego wyroku za parę+ lat po wszystkich apelacjach.

    Czasem warto ścisnąć szczęki jak buldog bo ciąganie (latami) po sądach
    może być karą samą w sobie.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2020-12-31 01:41:45
    Od: Kviat

> [...]
    > bardzo nie cieszył, jak jeszcze dwie sprawy w toku to szansa że któryś
    > sąd orzeknie "znacząco inaczej" jest sporawa (IMHO 1/3).

    To zależy.
    Jeżeli całkowicie urządzimy się w dupie, to faktycznie mogą go skazać.
    Wysłać na Sybir, czy coś takiego.
    W normalnym państwie urzędnicy tworzący "strefy wolne od LGBT" poszliby
    siedzieć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2020-12-31 01:50:09
    Od: Kviat

    > W dniu 30.12.2020 o 14:57, A. Filip pisze:
    >>>

    > Bart' Staszewski dumnie ogłasza triumf. Gmina Niebylec
    >
    > Zacznijmy od tego, czy jest sens ściganie każdego kretyna
    > umieszczającego jakieś nieprawdziwe ogłoszenie.

    Zacznijmy od tego, że kretynem jest ten co tworzy "strefy wolne od LGBT"
    i pozywa do sądu normalnych ludzi, którzy to piętnują.

    https://korso24.pl/wiadomosci/gmina-niebylec-strefa-
    wolna-od-lgbt-gmina-chciala-cenzury-zdjecia/60Cj1YcO
    O0YnRuEHM3Ze

    Czytaj ze zrozumieniem:

    "Oto kilka najważniejszych cytatów z postanowienia:

    "Brak jest jakichkolwiek dowodów, że podejmowane przez obowiązanego
    [Barta Staszewskiego] działania pozostawały bezprawne." "Nie wykazano by
    treść upublicznionych zdjęć nie była zgodna z rzeczywistym stanem
    faktycznym. Ujemny wizerunkowo skutek w postaci uznania gminy za
    nietolerancyjną nastąpił w konsekwencji przyjęcia uchwały" "Zdaniem sądu
    jednostki gminy nie mogą "po fakcie" wstydzić się podejmowanych przez
    siebie w przeszłości uchwał oraz dopiero wówczas ważyć ogólną
    opłacalność ich podjęcia."

    "Sąd za całkowicie bezzasadne oraz niepoparte na jakichkolwiek trwałych
    dowodach uznał twierdzenia wnioskodawcy zgodnie którymi w następstwie
    działań obowiązanego polegających na rozpowszechnianiu fałszywych oraz
    kłamliwych informacji jakoby na terenie gminy segregowano ludzi na
    podstawie danych kryteriów - doszło do odstraszenia turystów,
    inwestorów, partnerów strategicznych i zdezawuowano reputację gminy w
    kontekście funduszy Unii Europejskiej. Przywołana wyżej argumentacja
    jawi się w ocenie Sądu jako gołosłowna (...) zdaniem Sądu nawet, jeśli
    rzeczywiście doszło do opisywanych zdarzeń to zasadnym jest zaryzykować
    stwierdzenie, że gmina doprowadziła do tego stanu rzeczy niejako "na
    własne życzenie" w następstwie powzięcia nieprzemyślanej uchwały"."

    > Bo moim zdaniem
    > najprościej byłoby go ukarać za wykroczenie z art. 63a kw, czyli
    > umieszczenie ogłoszenia.

    Taki tytan intelektu jak ty nigdy nie wpadnie na to, że najprościej jest
    nie podejmować kretyńskich uchwał i najprościej jest ukarać idiotów,
    którzy takie uchwały podejmują żeby więcej im głupie pomysły nie
    przychodziły do głowy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2020-12-31 02:45:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.12.2020 o 21:38, J.F. pisze:

    onie-aktywisty-lgbt-staszewski-oglasza-triumf
    > Bart' Staszewski dumnie ogłasza triumf. Gmina Niebylec
    > A sa jakies dowody, ze to on umiescil ? :-)

    Jak nie ma, to w ogóle nie da sie go ścigać. Tu już nie mam znaczenia o
    jakie wykroczenie się go ścigać nie da :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2020-12-31 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > umieszczającego jakieś nieprawdziwe ogłoszenie. Bo moim zdaniem
    > najprościej byłoby go ukarać za wykroczenie z art. 63a kw, czyli

    Zeby sie w papierach zgadzało ze jak jest człowiek to musi być kara?
    Najprosciej byłoby zajac sie czyms waznym i np znalezc w miedzyczasie
    jakiegos złodzieja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 10. Data: 2020-12-31 09:58:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdzie mam kliknąć łapkę w górę?
    :-)

    -----
    > Zeby sie w papierach zgadzało ze jak jest człowiek to musi być kara?
    > Najprościej byłoby zajac sie czymś ważnym i np znalezc w miedzyczasie jakiegoś
    złodzieja.