eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Re: home.pl - zrywają umowy z powodu obciążenia serwera
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-01-02 15:47:57
    Temat: Re: home.pl - zrywają umowy z powodu obciążenia serwera
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Tony wrote:
    > Jakiś czas temu home.pl wysłało nam i jak się okazało innym swoim klientom
    > informacje o zbytnim obciążeniu serwerów wirtualnych (zbyt długo wykonujące
    > się kwerendy do bazy danych) oraz z informacją, iż jeśli serwisy nie
    > zostaną zoptymalizowane, to zerwą umowę.

    Pytanie, czy w umowie lub regulaminie znajduje sie cokolwiek,
    co pozwala im na cos takiego?

    > Przystępują do dzieła, dziś informują emaile o tym, iż nie przedłużą
    > oferowania usług, prześlą fakturę korygującą etc. Piszą o terminie 22
    > stycznia, a usługa wykupiona jest na rok do chyba września (stąd faktura
    > korygująca). W drodze jest także list polecony z takimi samymi
    > informacjami.

    Czyli sa grzeczni. Z przeniesieniem serwera wiaza sie zapewne
    jakies koszty, ciekawe czy mozna rowniez wykazac straty? :)

    > Czy któryś z grupowiczów zetknął się z takim problemem? Przyznaję, że mój
    > serwis nie jest jakoś przesadnie obciążony, a błędy o których oni piszą:
    > 503, nie pojawiają się często, mamy średnio 99,95 % uptime.

    Bylo o tym wspominane juz na tej grupie zdaje sie, lub na mordpliku.
    Nie pamietam dokladnie.

    > zostawienie tej sprawy od tak i przejście gdzie indziej. Czy ktoś z Was ma
    > podobną sytuację lub o niej słyszał? Będę wdzięczny za informację.

    Home po prostu przyspiesza swoja podroz, rownia pochyla w dol.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com
    http://anvilstrike.com
    http://icic.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1