  • 1. Data: 2009-04-29 11:36:04
    Temat: URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    PYTANIE:
    Czy można złożyć do pracodawcy wniosek lub prośbę o pisemną informację o
    wielkości mojego urlopu, dni zaległych, czyli tych do wykorzystania?
    Czy pracodawca powinien udzielić takiej informacji pisemnie?

    UZASADNIENIE:
    Nie wiem, ile dokładnie przysługuje mi dni urlopu. Nie chodzi tu o ilość dni
    za każdy miesiąc czy rok, ale o ilość dni urlopu, jaką mam do wykorzystania,
    ile tych dni się uzbierało.
    Gdy pytam pracodawcę, to ustne odpowiedzi są różne, liczba dni zmienia się.
    Uwaga, nie pytam o terminy wybierania urlopów, należnościach za
    niewykorzystane dni. Pytam jedynie, czy pracodawca zapytany pisemnie musi mi
    udzielić pisemnej odpowiedzi.

    Z góry dziękuję za wyjasnienia i pomoc
    NZSNNW

  • 2. Data: 2009-04-29 12:11:02
    Temat: Re: URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    NZSNNW pisze:
> [...]
    > Uwaga, nie pytam o terminy wybierania urlopów, należnościach za
    > niewykorzystane dni. Pytam jedynie, czy pracodawca zapytany pisemnie musi mi

    przecież to jest jeden telefon do kadrówki/kadrowego i wydruk z
    komputera z rozpiską kiedy wziąłeś, ile i ile ci zostało.

    Nie wierzę, że nie można się o to dopytać i nie uzyskać odpowiedzi. No
    chyba, że to jakiś zakład pracy o zaostrzonym rygorze ;-)

    Pozdr,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-04-29 15:43:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:1241007062.988436@bongos2.pseinfo.pl...

    > przecież to jest jeden telefon do kadrówki/kadrowego i wydruk z komputera
    > z rozpiską kiedy wziąłeś, ile i ile ci zostało.

    Pod warunkiem, ze firma ma "kadrówkę" oraz komputer.

    > Nie wierzę, że nie można się o to dopytać i nie uzyskać odpowiedzi. No
    > chyba, że to jakiś zakład pracy o zaostrzonym rygorze ;-)

    A my nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?

  • 4. Data: 2009-04-29 16:28:59
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    > Pod warunkiem, ze firma ma "kadrówkę" oraz komputer.

    Otóż to, nie ma. Firma to 11 osób, w tym właściciel-kierownik. Kierownik jest
    płacowcem, kadrowcem i komputerem jednocześnie. Tylko wyniki co do dni urlopu
    wypluwa rózne niestety.

    > A my nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?

    Otóż to, nic. Pytam i uzyskuję różne odpowiedzi.

    Firma kończy swoją działalność, i za urlopy których już nie zdązymy wybrać,
    jak i za nadgodziny, które są i rosną, mamy mieć zapłacone. Tylko nie mogę
    dojść za ile dni urlopu...

    NZSNNW

  • 5. Data: 2009-04-29 17:12:48
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>

    A nie możesz sobie po prostu przypomniec kiedy brałeś urolop?
    Jeśli już to może poprosić o wykaz dni, kiedy go brałeś, wtedy łatwiej
    byłoby zweryfikować czy faktycznie tak było.
    W takich firemkach to czesto jak szef jest wyszystkim to jest po prostu
    bajzel, a urlop to dla niego bzdet (niestety). Wiec jak Ci podaje różne
    wielkości to pewnie nie wiem: wybierz sobie taką liczbę, która jest dla
    Ciebie korzystniejsza i realna zarazem i niech Ci tyle da, a jak się nie
    zgodzi to postrasz sądem. Jak się będziesz pytał i pokazywał, że nie wiesz
    ile masz to i tak Ci nic nie da czy on odpowie na piśmie czy ustnie.

  • 6. Data: 2009-04-29 17:52:31
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    NZSNNW w <news:158a.0000020e.49f8804b@newsgate.onet.pl>:

> [...]

    > jak i za nadgodziny, które są i rosną, mamy mieć zapłacone. Tylko nie mogę

    W takim razie ja bym sie zastanowił ile dni w sumie wychodzi z
    wniosków urlopowych (podpisanych przez wnioskującego), które może
    okazać pracodawca w razie sporu w sądzie pracy...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2009-04-29 17:59:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W takim razie ja bym sie zastanowił ile dni w sumie wychodzi z
    > wniosków urlopowych (podpisanych przez wnioskującego), które może
    > okazać pracodawca w razie sporu w sądzie pracy...

    Jeszcze opwinna być lista obecności z podpisami.

  • 8. Data: 2009-04-29 19:15:15
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w <news:gta4s0$486$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > Jeszcze opwinna być lista obecności z podpisami.

    To dołóżmy jeszcze regulamin(y) pracy, umowy, dokumentację zakresu
    obowiązków, delegacje służbowe...

    No bo jak mógł podpisac liste obecności, skoro był w delegacji, albo
    zgodnie z umową pracował z domu? ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2009-04-29 19:22:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:158a.000001e7.49f83ba4@newsgate.onet.pl NZSNNW
    <n...@o...pl> pisze:

    A jakbyś tak chociaż uprzedzał o crosspoście na pl.soc.praca.dyskusje?

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2009-04-29 19:48:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jotte w <news:gta9eu$73h$1@news.dialog.net.pl>:

    > W wiadomości news:158a.000001e7.49f83ba4@newsgate.onet.pl NZSNNW
    > <n...@o...pl> pisze:

    > A jakbyś tak chociaż uprzedzał o crosspoście na pl.soc.praca.dyskusje?

    Po pierwsze nie było żadnego crossposta, tylko dwie niezależne
    wiadomości, po drugie grupa pl.soc.praca.dyskusje nie istnieje w
    oficjalnej hierarchii pl.*

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]