  • 1. Data: 2003-07-19 13:37:33
    Temat: Trochę NTG o Komisji Sejmowej
    Od: "Zbigniewn" <Z...@i...pl>

    Przepraszam z góry Wszystkich których ten temat irytuje.
    Mam jednak refleksję ogólniejszą, choć nawinęła mi sie w trakcie słuchania
    obrad komisji sejmowej z konfrontacji między prawnikami:
    Pytanie:
    Czy możliwa jest kontynuacja uprawnienia do wykonywania zawodów
    prawniczych/ radca prawny,adwokat, ekspert legislacyjny itp/ jeśli ustawowe
    ciało społeczne jakim jest komisja stwierdzi, że kwalifikacje etyczne i
    uczciwośc prawnika dalece odstaje od normy obowiązującej każdego obywatela,
    przy jednocześnie wysokiej sprawności tej osoby w manipulowaniu prawem dla
    jakichś tam celów uboczych/ przerost ambicji, przewidywana korzyść
    materialna itp/. Nie mówię tu o skali adwokackiej obrony złodziejaszka
    portfela bo był głodny, ale o działaniu na szkodę państwa, lub obrazu jego
    praworządności w opinii publicznej.
    ZbigniewN
    z...@i...pl