  • 1. Data: 2002-09-14 13:55:12
    Temat: TP SA - czy mają rację?
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    witam
    jest telefon w TP SA oficjalnie na nazwisko żony -
    czy mąż (pozostający we wspólnocie majątkowej) może zamiast żony podpisać
    umowę na podłączenie SDI czy żona musi to zrobić bezwzględnie osobiście?
    (tak twierdzą w TP SA)
    jeżeli tak to na jaką podstawę prawną powołać się?
    chciałbym też dowiedzieć się, czy syn oficjalnego abonenta może w jego
    imieniu podpisywać takie umowy posiadając oświadczenie notarialne abonenta?
    chodzi mi o sytuację gdy abonentka przebywa na dłuższy czas za granicą a jej
    mąż według TP SA nie może podpisać takiej umowy, gdyz jest ona połączona z
    umową o świadczenie usług spod tego samego numeru
    z góry dzięki za pomoc
    pozdr
    plemek

  • 2. Data: 2002-09-16 13:41:10
    Temat: Re: TP SA - czy mają rację?
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Użytkownik "plemek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | umowę na podłączenie SDI czy żona musi to zrobić bezwzględnie osobiście?

    i mają rację. Ja ostatnio musiałem wziąć mamę (abonent) do BOKu, by w jej obecności
    podpisać moje
    pełnomocnictwo. Od tej chwili, z byle duperelem, nie musi biegać mama, tylko
    wystarczy że ja pójdę
    ;)

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

    Pyrlandia - Kraina podziemnej pomarańczy

  • 3. Data: 2002-09-16 14:44:31
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Gregory - Poznaniak"
    napisał

    > i mają rację. Ja ostatnio musiałem wziąć mamę (abonent) do BOKu, by w jej
    obecności podpisać moje
    > pełnomocnictwo. Od tej chwili, z byle duperelem, nie musi biegać mama,
    tylko wystarczy że ja pójdę

    a czy upoważnienia notarialnego mogą nie uznawać za dokument uprawniający
    mnie do podejmowania takich czynności jak opisałem?