  • 1. Data: 2002-09-14 07:22:23
    Temat: Przepisy unii europejskiej a budynki użyteczności publicznej
    Od: "zwan" <z...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Czy naszowne koleżani i koledzy mogą wskazać mi miejsce gdzie mogę poczytać
    (w internecie) jakie przepisy będą obowiązywały z chwilą przystąpienia
    Polski do Unii.
    Chodzi mi przede wszystkim o przepisy dotyczące budynków użyteczności
    publicznej (ministerstwa, urzędy dzielnicowe itp).

    Zasatanawiam się czy te przepisy będą regulowały np. konieczność montażu
    windy osobowej wewnątrz budynku, tak aby osoby w podeszłym wieku miały
    ułatwiony dostęp do pomieszczeń w Urzędzie ?

    Bardzo liczę na Wasząpomoc

    Darek