  • 1. Data: 2008-11-25 12:25:01
    Temat: dopuszczalna nazwa firmy 1-os DG
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Witam!
    Czy dopuszczalna bedzie nazwa przykladowo
    "Urząd do walki z PIStytucją oddział jakiesmiasto" + nazwisko
    lub
    "Biuro do walki z PIStytucją oddział jakiesmiasto" + nazwisko

    ?

  • 2. Data: 2008-11-25 13:00:04
    Temat: Re: dopuszczalna nazwa firmy 1-os DG
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 25-11-2008 o 13:25:01 autor
    <n...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > lub
    > "Biuro do walki z PIStytucją oddział jakiesmiasto" + nazwisko

    To jeszcze są naiwni że PIS(PO/SLD/PSL/XXX/etc) jest bee
    a PO(PIS/SLD/PSL/XXX/etc) jest ql albo vice versa :-) ?

    Królestwo Polskie wróć! :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-11-25 13:04:32
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > To jeszcze sÄ&#65533; naiwni Ĺźe PIS(PO/SLD/PSL/XXX/etc) jest bee
    > a PO(PIS/SLD/PSL/XXX/etc) jest ql albo vice versa :-) ?
    >
    > KrĂłlestwo Polskie wrĂłÄ&#65533;! :-)

    nie chce byc niegrzeczny dlatego ogranicze sie do krotkiego pytania, gdzie
    wyczytales
    ze popieram PO albo jakakolwiek inna partie?

    Prosze o odpowiedz osoby zorientowane, bo pytanie jest na powaznie.

  • 4. Data: 2008-11-25 13:51:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 25 Nov 2008 13:04:32 +0000 (UTC), autor napisał(a):

    > Prosze o odpowiedz osoby zorientowane, bo pytanie jest na powaznie.

    Odpowiedź na pytanie brzmi "nie" jeśli chodzi o przykład nr 1 oraz "tak"
    jeśli chodzi o przykład nr 2, pod warunkiem, że rzeczywiście będziesz
    "walczył z pistytucją" cokolwiek to jest. Z zasady mają tu zastosowanie
    przepisy kodeksu cywilnego, m.in. Art. 43(3) par 2 "Firma nie może
    wprowadzać w błąd, w szczególności co do osoby przedsiębiorcy, przedmiotu
    działalności przedsiębiorcy, miejsca działalności, źródeł zaopatrzenia.".
    Są też inne przepisy regulujące to jak może a jak nie może nazywać się
    Twoja firma, to zależy od branży. Urząd może odmówić rejestracji firmy
    jeżeli jej nazwa jest nieodpowiednia z jakiś względów.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2008-11-25 14:23:58
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > tak, jeśli chodzi o przykład nr 2,
    Brakuje imienia..

  • 6. Data: 2008-11-25 14:26:33
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > Twoja firma, to zależy od branży. Urząd może odmówić rejestracji firmy
    > jeżeli jej nazwa jest nieodpowiednia z jakiś względów.

    1. sprzedaz licencji na oprogramowanie
    2. posrednictwo w sprzedazy (cos a'la allegro)
    3. uslugi typu pomoc w instalacji serwera dedykowanego (zdalna) itp.

    moge dopisac tez swiadczenie uslug nieodplatnych w postaci utrzymywania serwisu
    np najlepszypremierpo1989roku.pl i juz nazwa bedzie pasowac :-)

    Czy decyzja o rejestracji (nazwie) jest podejmowana na etapie skladania
    wniosku czy dopiero pozniej (zawsze moge kilka alternatywnych przygotowac)

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2008-11-25 14:50:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 25 Nov 2008 14:26:33 +0000 (UTC), autor napisał(a):

> [...]
    >
    > moge dopisac tez swiadczenie uslug nieodplatnych w postaci utrzymywania serwisu
    > np najlepszypremierpo1989roku.pl i juz nazwa bedzie pasowac :-)

    No to nie mozesz sie nazwac biurem do walki z czymkolwiek.

    > Czy decyzja o rejestracji (nazwie) jest podejmowana na etapie skladania
    > wniosku czy dopiero pozniej (zawsze moge kilka alternatywnych przygotowac)

    Pewien nie jestem, kto ta decyzje podejmuje, ale na logike to musi byc
    miedzy zlozeniem wniosku a wydaniem decyzji :)

    --
    best regards,
    scream