  • 21. Data: 2007-05-19 11:16:11
    Temat: Re: Sprawa o jaskółki - help(?)
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marek Witbrot pisze:

    > Istnieje też niestety głupota (pozwalanie na gnieżdżenie się jaskółek
    > wewnątrz budynku mieszkalnego) :/

    Ale jaskółki przynoszą szczęście ludziom u których ( np. na
    balkonach)zbudowały gniazda i sobie tam mieszkają.
    To prawda!

    --
    animka

  • 22. Data: 2007-05-19 14:20:37
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał

    > Ale jaskółki przynoszą szczęście ludziom u których ( np. na
    > balkonach)zbudowały gniazda i sobie tam mieszkają.
    > To prawda!

    Co doskonale widać na przykładzie mamy autorki wątku.

  • 23. Data: 2007-05-19 18:08:39
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>

    Animka napisał(a):

    > Ale jaskółki przynoszą szczęście ludziom u których ( np. na
    > balkonach)zbudowały gniazda i sobie tam mieszkają.
    > To prawda!

    Głupie zabobony. Są tacy, którzy się cieszą jak im bocian (albo inne
    ptaszysko) nasra na ramię albo wdepną w psie odchody, ale czy to jest
    normalne? Kwestia gustu.

    --
    Marek Witbrot

    www.ecdis.pl

  • 24. Data: 2007-05-20 17:27:39
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Fri, 18 May 2007 16:42:08 +0200, Marek Witbrot napisał(a):

    > I jest obowiązek wpuszczania ich na klatkę
    > schodową, żeby sobie gniazdo uwiły?
    Nie nie ma,
    A dlaczego pytasz?

    > Może im jeszcze klucze dorobić albo kod do
    > domofonu podać? CO jeszcze?
    Nic wielkiego, starczy nie niszczyć gniazd, nie
    płoszyć, nie wybierać jaj z gniazda, nie zabijać
    itd. jeżeli już na skutek lekkomyślności swojej i
    mieszkańców bloku gniazdo założyły.

    --
    pozdro
    poreba

  • 25. Data: 2007-05-25 21:37:39
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ale jaskółki przynoszą szczęście ludziom u których ( np. na
    > balkonach)zbudowały gniazda i sobie tam mieszkają.
    > To prawda!

    A kocia skórka wyciąga reumatyzm... Hasło z tej samej beczki

    Nota bene u mnie jaskółki nigdy nie mieszkały. Zatem szczęście nie jest
    najwyraźniej sprawą jaskółek...

    pozdr

    Monika

  • 26. Data: 2007-05-26 00:34:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.05.2007 Idiom <i...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > A kocia skórka wyciąga reumatyzm... Hasło z tej samej beczki
    > Nota bene u mnie jaskółki nigdy nie mieszkały. Zatem szczęście nie jest

    A masz reumatyzm?

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2007-05-26 07:25:46
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > A masz reumatyzm?

    Nie mam i nigdy nie miałam

    Monika

  • 28. Data: 2007-05-27 06:37:28
    Od: M&C <c...@C...pl>

    Idiom pisze:

    > A kocia skórka wyciąga reumatyzm... Hasło z tej samej beczki

    Wyciąga, wyciąga... Ale jak jest na _żywym_ kocie :-)

    Marzena
    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home