  • 1. Data: 2007-05-13 14:49:14
    Temat: Prawo autorskie? Ściagać sądem czy do prokuratury?
    Od: "Ernest" <l...@e...pl>

    Witam,
    mam krótkie pytanko, choć może odpowiedź będzie nieco bardziej zawiła. Czy w
    przypadku stwierdzenia wykorzystania moich fotografi bez zapłaty, a także
    zgody powinienem sam się martwić wytaczając pozew cywilny czy zgłosić to do
    prokuratury? I jeśli jedno lub drugie to co mam zrobić w przypadku gdy znam
    tylko adres strony i mail, natomiast nie ma tam danych kontaktowych do
    prowadzącego serwis.
    Pozdrawiam
    Ernest

  • 2. Data: 2007-05-13 22:50:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 13.05.2007 Ernest <l...@e...pl> napisał/a:
> [...]
    > tylko adres strony i mail, natomiast nie ma tam danych kontaktowych do

    Do prokuratury, ale najpierw zadbaj o dowody (notarialne potwierdzenie
    zawartości strony), plus zawsze lepiej spróbować się ułożyć niż ciągać po
    sądach. Zakładam, że problemu z udowodnieniem autorstwa ww. fotografii
    mieć nie będziesz.

    --
    Marcin