  • Data: 2003-10-16 08:37:36
    Temat: Spadek=dlugi - jak nie zaplacic ?
    Od: "trobule" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczow.

    Domyslam sie, ze ten temat byl juz niejednokrotnie walkowany na tym forum,
    ale
    dostep do internetu mam tylko via modem i przegladanie archiwow odpada.
    Mam nastepujacy problem. W tym roku prawie jednoczesnie zmarli moi
    rodzice w marcu - ojciec, we wrzesniu - mama i pozostawili po sobie spadek
    w postaci 4 kredytow na kwote ok 8K PLN, mieszkanie kwaterunkowe i
    troche gratow (meble, tv, lodowka, pralka - wszystko stare min 10 letnie).
    Jest dwoje spadkobiercow ja (nie mam dzieci) i siostra (dwojka doroslych
    dzieci,
    jedno posiada juz dwoje swoich dzieci - niepelnoletnie). O kredytach
    dowiedzielismy
    sie przegladajac szpargaly po smierci mamy.
    I teraz pytanie - czy istnieje taka mozliwosc by nie placic tych dlugow ?
    Postepowanie spadkowe? Oswiadczenie przed notariuszem ?
    Jakie to beda koszty ? Nie smierdzimy groszem, wiec te 8K troche dla nas
    znaczy.

    Pozdrwiam

    Trobule
    t...@o...pl