  • 1. Data: 2006-03-23 22:20:57
    Temat: Skutki braku stałego zameldowania
    Od: "jazo" <z...@p...onet.pl>

    Zastanawiam się jakie mogą być negatywne skutki braku stałego
    zameldowania.Były mąż zaraz po rozwodzie (3 lata temu) wyprowadził się z
    mojego mieszkania,(decyzją sądu mieszkanie jest moje). Niestety jest nadal
    zameldowany.Niedawno ożenił się ponownie.Twierdzi, że nie ma możliwości
    zameldowania się gdziekolwiek.Prosiłam aby wymeldował się dobrowolnie.Jeśli
    tego nie zrobi zamierzam tego dokonać sama.Nie jestem pewna czy nie pogrążę go
    tym, czy nie będzie miał kłopotów z powodu braku zameldowania.

  • 2. Data: 2006-03-23 22:36:39
    Temat: Re: Skutki braku stałego zameldowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jazo wrote:
    > zameldowania się gdziekolwiek.Prosiłam aby wymeldował się dobrowolnie.Jeśli
    > tego nie zrobi zamierzam tego dokonać sama.Nie jestem pewna czy nie pogrążę go
    > tym, czy nie będzie miał kłopotów z powodu braku zameldowania.

    Kłopoty to możecie mieć obydwoje, jeśli nie doprowadzicie meldunku do
    porządku.

    A on jak gdzieś faktycznie mieszka, a nie śpi pod mostem, to nie tylko
    może ale musi się tam zameldować.

  • 3. Data: 2006-03-24 07:37:14
    Temat: Odp: Skutki braku stałego zameldowania
    Od: "Jacek K." <j...@t...pl>

    Wystarczy 6-ciomiesięczna jego nieobecność abyś mogła go wymeldować.
    Zrób to jeśli nie chcesz mieć ew. problemów z komornikiem gdy nie będzie np.
    spłacać kredytu.

  • 4. Data: 2006-03-24 19:29:17
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek K." <j...@t...pl> napisał
    > Wystarczy 6-ciomiesięczna jego nieobecność abyś mogła go wymeldować
    > Zrób to jeśli nie chcesz mieć ew. problemów z komornikiem gdy nie będzie
    > np.
    > spłacać kredytu.

    Problemów, co masz na myśli? No..., poza ewentualnym niemiłym spotkaniem z
    komornikiem szukającym dłużnika i złożeniem wyjaśnień w tej sprawie.
    Przecież mieszkanie nie jest jego ani zadne rzeczy.

  • 5. Data: 2006-03-26 01:28:18
    Temat: Re: Skutki braku sta?ego zameldowania
    Od: ana <a...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > K?opoty to moz.ecie miec' obydwoje, jes'li nie doprowadzicie meldunku do
    > porza;dku.
    >
    > A on jak gdzies' faktycznie mieszka, a nie s'pi pod mostem, to nie tylko
    > moz.e ale musi sie; tam zameldowac'.

    Musi, to zrobic kupe raz na jakis czas.

    Ty o tpewniejestes jakis urzedas z zaboru austriackiego circa 1797, albo
    po magisterce ze Szczytna?

    Poddanstwo jest zabronione Karta ONZ z 1949 r. O ile mi wiadomo, to 4 RP
    Kaczora uznaje ja za wazne prawo do dzisiaj. Chociaz, kto wie?

  • 6. Data: 2006-03-26 17:35:01
    Od: "Jacek K." <j...@t...pl>

  • 7. Data: 2006-03-26 18:04:03
    Temat: Re: Odp: Skutki braku stałego zameldowania
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jacek K. napisał:
    > Wystarczy 6-ciomiesięczna jego nieobecność abyś mogła go wymeldować.

    Te 6 miesięcy skąd wziąłeś?

    -------------------+

  • 8. Data: 2006-03-26 20:20:16
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    > Musi, to zrobic kupe raz na jakis czas.

    Pewnie, że nie musi. Tylko może go to trochę kosztować - art. 147 kw.

  • 9. Data: 2006-03-27 02:03:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jb wrote:

    > Pewnie, że nie musi. Tylko może go to trochę kosztować - art. 147 kw.

    Zauważ, że karmisz trolla...