  • 1. Data: 2006-03-23 21:22:13
    Temat: skarga
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    jak pisac skarge na policjanta?

  • 2. Data: 2006-03-23 21:33:10
    Temat: Re: skarga
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    bartek wrote:
    > jak pisac skarge na policjanta?

    Najlepiej zacząć od dużej litery a zakończyć kropką. Są oczywiście też
    inne szkoły.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-03-26 01:19:42
    Od: ana <a...@w...pl>

    Pawe? Sakowski wrote:

    > Najlepiej zacza;c' od duz.ej litery a zakon'czyc' kropka;. Sa; oczywis'cie tez.
    > inne szko?y.

    tak.

    Jest taka jedna w Szczytnie, ktora daje tytuly magistra tym, ktorzy nie
    moga ich samodzielnie uzyskac na wolnym rynku..

  • 4. Data: 2006-03-26 11:51:03
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    bartek <f...@w...pl> napisał(a):

    > jak pisac skarge na policjanta?

    Ja bym proponował po polsku. Chyba że chcesz się skarzyc na policjanta z inego
    państwa...

  • 5. Data: 2006-03-26 17:57:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "ana" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Jest taka jedna w Szczytnie, ktora daje tytuly magistra tym, ktorzy nie
    > moga ich samodzielnie uzyskac na wolnym rynku..

    Ale ciebie nie przyjeli bo miales IQ za niskie .

    --
    Pzdr
    Leszek