  • 121. Data: 2020-11-27 14:01:57
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5fc0efcd$0$520$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 27.11.2020 o 12:24, J.F. pisze:

    >Nie ćwierć. 38,16594512325413%
    >Ja pierdolę.
    >No i sam widzisz, że z takimi jak ty nie da się normalnie dyskutować.

    "wysadzil" w duzej przenosni, prawie cala Europe, gdzies tam do Moskwy
    i Stalingradu, kawaleczek Afryki polnocnej, i troche namieszal u
    zachodniego wybrzerza USA (u-bootami).
    Na wiecej go nie bylo stac, wiec znow nie przeceniaj.

    Tym niemniej juz w tej opanowanej Europie mogl wysadzic, bez
    przenosni, kazdy kosciol ... a ile wysadzil ? Generalnie zadnego, choc
    moze jakies pojedyncze przypadki.
    I o tym dyskutujemy - co innego pisal, a co innego robil.
    A ty jakos mylisz ...

    J.

  • 122. Data: 2020-11-27 15:00:30
    Od: Kviat

    W dniu 27.11.2020 o 14:01, J.F. pisze:

    > "wysadzil" w duzej przenosni,

    Za to moje "pół świata" nie było w dużej przenośni i dlatego musiałeś
    doprecyzować, że ćwierć.
    Ja pierdolę....

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 123. Data: 2020-11-27 15:05:45
    Temat: Re: Siły policyjne w Warszawie
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Bo jak twierdzą prowodyrki tych nielegalnych manifestacji:

    TO JEST REWOLUCJA! ;-)

  • 124. Data: 2020-11-27 15:06:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 125. Data: 2020-11-27 15:14:40
    Temat: Re: Siły policyjne w Warszawie (są także z Łodzi a powinno zabraknąć policjantów?)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Monika Głowacka <m...@i...eu> pisze:
    > Ileś set policjantów pilnowało Sejmu.
    > Posłanka co była na miejscu zapytała o coś policjanta, a ten
    > powiedział, że nie wie, bo jest z Łodzi i nie ma kontaktu z Warszawą.
    > nie ma też kontaktu z dowódcą.
    >
    > To jak to jest z takim szeregowym policjantem posterunkowym, jak on
    > odbiera rozkazy ?

    1. Link/źródło jest?
    2. Jakie to "pytanie o coś" było słowo w słowo?
    Jak przeważnie bez cytowania "słowo w słowo" można/należy domniemać
    "korzystną dla strony interpretacje".
    3. Jaki jest twój problem *prawny*?

    --
    A. Filip

  • 126. Data: 2020-11-27 22:14:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.11.2020 o 15:14, A. Filip pisze:

    > 1. Link/źródło jest?

    Mogę Ci to potwierdzić. Policjantowi polecenia wydaje dowódca. Temu
    dowódcy jego dowódca. Kontakt z Warszawą, to ma dowódca odcinka, a i to
    nie musi mieć go na bieżąco. Dostał rozkaz precyzyjny, to melduje
    przybycie i odejście. Nie ma potrzeby, by każdy posterunkowy kontaktował
    się z Dyżurnym w Warszawie.

    --
    Robert Tomasik

  • 127. Data: 2020-12-01 19:06:20
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 26.11.2020 o 11:23, J.F. pisze:

    >To w końcu wykaż ten związek.
    >Co ma do tego wysokość stawki VAT?
    >Niezależnie jaka ta stawka jest wysoka i tak na końcu płaci ten VAT
    >klient, a nie przedsiębiorca.
    >Gdzie ten dalszy ciąg zagadki i o co ci chodzi?

    >Łopatologicznie, jak dla małpy:
    >1) Producent kupuje "materiały" od dostawcy materiałów z np. VAT 5%
    [...]
    >I teraz uważaj, będzie rozwiązanie zagadki:
    >te 4,60 zł zapłacił ostatni klient płacąc producentowi 24,60 zł
    >Dotarło, czy mam ci to narysować?

    No i wyszlo ci, ze to klient placi VAT.
    Tak istotnie mowi teoria ...

    >I gdzie ten związek z tym co napisałem, czyli z tym, kto płaci
    >podatek VAT? Pokaż palcem.

    A liczb nie podstawiles.
    Jesli obywatel zarabia te 5000 zl, z grubsza srednia krajowa, placi
    1000 zl PIT, 4000 zanosi do sklepu, tam placi od 5 do 23 % VAT, czyli
    z grubsza 1000 zl,

    to skad sie biora zbiorcze liczby ponizej:

    stwa-na-2020-rok-wplywy-z-podatku-handlowego-vat-pit
    -cit-wplata-od-nbp/wqwgd43

    >Przecież ci napisałem kto płaci VAT, podałem nawet przykład żebyś
    >zrozumiał mechanizm. Zrobiłem jakiś błąd w obliczeniach, czy o co ci
    >chodzi?

    Jesli nadal nie widzisz - czemu VAT wplywa zbiorczo 3 razy wiecej niz
    PIT, skoro obywatel placi z grubsza po tyle samo ?

    J.

  • 128. Data: 2020-12-01 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A liczb nie podstawiles.
    > Jesli obywatel zarabia te 5000 zl, z grubsza srednia krajowa,
    > placi 1000 zl PIT, 4000 zanosi do sklepu, tam placi od 5 do 23 %
    > VAT, czyli z grubsza 1000 zl,

    Ale wiesz ze jak sklep zbierze od klientów 1000zł vatu to nie zapłaci
    tyle do urzedu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 129. Data: 2020-12-02 09:18:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-12-01 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale wiesz ze jak sklep zbierze od klientów 1000zł vatu to nie zapłaci
    > tyle do urzedu?

    To taka różnica, że ten podatek zaniesie do urzędu któryś z dostawców
    sklepu?

    --
    Liwiusz

  • 130. Data: 2020-12-02 09:39:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Ale wiesz ze jak sklep zbierze od klientów 1000zł vatu to nie zapłaci
    >tyle do urzedu?

    No to masz, ale tylko Ty, jeszcze wieksza zagadke - to czemu zbiorczo
    z VAT wplywa znacznie wiecej :-)

    J.