  • 111. Data: 2020-11-26 11:23:13
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5fbe64c4$0$537$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 25.11.2020 o 14:41, J.F. pisze:
    > [...]

    >No i?
    >Jaki to ma związek z tym co napisałem, czyli z tym, kto płaci podatek
    >VAT?

    Cztery razy pytasz, a zwiazku nie widzisz.

    Bedzie przykla prosty jak dla malpy:
    obywatel zarabia 5000zl netto.
    Placi od tego 18% PIT.
    Reszte wydaje w sklepie. Placi przy tym 23% VAT. A od pewnych towarow
    tylko 8% VAT.

    Ile do budzetu wplywa PIT a ile VAT ?

    stwa-na-2020-rok-wplywy-z-podatku-handlowego-vat-pit
    -cit-wplata-od-nbp/wqwgd43

    Nadal nie widzisz pytania ?

    J.

  • 112. Data: 2020-11-26 11:31:51
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?" [Was: Siły policyjne w Warszawie]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 25.11.2020 o 15:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup

    >Przecież wiadomo że religia w rękach faszystów, to tylko jeden z
    >instrumentów do trzymania gawiedzi za mordę.
    >I właśnie dlatego chcą fundamentalizmu religijno-państwowego, a nie
    >dlatego, że głęboko wierzą w bogów.

    >Że też znowu trzeba tłumaczyć oczywistości dorosłemu człowiekowi...
    >https://krakow.ipn.gov.pl/pl4/edukacja/przystanek-h
    istoria/103461,Hitler-jako-czlowiek-religijny.html

    P.S.
    ,,Mając trzynaście, czternaście, piętnaście lat nie wierzyłem już w
    nic, zresztą żaden z moich kolegów nie wierzył już w tak zwaną
    komunię, poza paroma zupełnie głupimi prymusami!
    Tylko że ja wtedy byłem zdania, że to wszystko trzeba wysadzić w
    powietrze!".

    Nie uwazasz podobnie ?

    Masz hitlerowskie poglady :-P

    J.

  • 113. Data: 2020-11-26 11:47:32
    Od: Kviat

    W dniu 26.11.2020 o 11:31, J.F. pisze:

> [...]
    > paroma zupełnie głupimi prymusami!
    > Tylko że ja wtedy byłem zdania, że to wszystko trzeba wysadzić w

    Bo nie uważam podobnie jak Hitler?
    Coś ci się poplątało...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 114. Data: 2020-11-26 13:38:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    storia/103461,Hitler-jako-czlowiek-religijny.html

    >Nie.

    >Bo nie uważam podobnie jak Hitler?
    >Coś ci się poplątało...

    No, jesli nie uwazasz podobnie, to oczywiscie nie masz.

    Ale piszesz czasem, jakbys uwazal podobnie ... albo znow mi sie
    poplatalo :-P

    J.

  • 115. Data: 2020-11-26 15:22:13
    Od: Kviat

    W dniu 26.11.2020 o 11:23, J.F. pisze:

    > Cztery razy pytasz, a zwiazku nie widzisz.

    To w końcu wykaż ten związek.
    Co ma do tego wysokość stawki VAT?
    Niezależnie jaka ta stawka jest wysoka i tak na końcu płaci ten VAT
    klient, a nie przedsiębiorca.
    Gdzie ten dalszy ciąg zagadki i o co ci chodzi?

    Łopatologicznie, jak dla małpy:

    1) Producent kupuje "materiały" od dostawcy materiałów z np. VAT 5% (to
    tylko przykład!)
    10 zł + 5%VAT (0,50 zł) = 10,50 zł

    Dostawca odprowadza otrzymane od producenta 0,50 zł do US.

    2) Producent po wyprodukowaniu sprzedaje klientowi z VAT np. 23%
    20 zł +23%VAT (4,60 zł) = 24,60 zł

    Do US przekazuje:
    4,60 zł - 0,50 zł (które dał dostawcy materiałów) = 4,10 zł

    US otrzymał:
    0,50 zł (od dostawcy materiałów) + 4,10 zł (od producenta) = 4,60 zł

    I teraz uważaj, będzie rozwiązanie zagadki:
    te 4,60 zł zapłacił ostatni klient płacąc producentowi 24,60 zł

    Dotarło, czy mam ci to narysować?

> [...]
    > obywatel zarabia 5000zl netto.
    > Placi od tego 18% PIT.
    > Reszte wydaje w sklepie. Placi przy tym 23% VAT. A od pewnych towarow

    I gdzie ten związek z tym co napisałem, czyli z tym, kto płaci podatek
    VAT? Pokaż palcem.

    Przypomnę:
    "Akurat VAT to nie od prostych ludzi, lecz bardziej od nieuczciwych
    "przedsiębiorców"."

    Łopatologicznie, jak dla małpy: czy ja gdzieś napisałem, że oprócz
    podatku VAT inne podatki nie istnieją?
    Jaki związek z tym, kto płaci podatek VAT, ma wysokość wpływów do
    budżetu podatku od oddychania, podatku od nieruchomości, podatku PCC,
    czy wreszcie podatku PIT?

    Po chuj wyskoczyłeś z tym PITem i dlaczego upierasz się, że to ma jakiś
    związek z tym, kto płaci podatek VAT? Masz jakąś gonitwę myśli i nie
    ogarniasz o czym jest dyskusja?

    stwa-na-2020-rok-wplywy-z-podatku-handlowego-vat-pit
    -cit-wplata-od-nbp/wqwgd43

    > Nadal nie widzisz pytania ?

    Przecież ci napisałem kto płaci VAT, podałem nawet przykład żebyś
    zrozumiał mechanizm. Zrobiłem jakiś błąd w obliczeniach, czy o co ci chodzi?

    Zadaj w końcu to pytanie, pokaż ten związek.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 116. Data: 2020-11-26 15:41:54
    Od: Kviat

    W dniu 26.11.2020 o 13:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...
    storia/103461,Hitler-jako-czlowiek-religijny.html

    > No, jesli nie uwazasz podobnie, to oczywiscie nie masz.

    Do teraz się zastanawiam na podstawie czego sobie uroiłeś, że mógłbym
    wysadzić coś w powietrze jak Hitler?
    Ale nie jestem zaskoczony, bo czytając twoje posty od razu widać, że
    twoje myśli chadzają zdecydowanie krętymi ścieżkami.

    > Ale piszesz czasem, jakbys uwazal podobnie ... albo znow mi sie
    > poplatalo :-P

    Zdecydowanie znowu ci się poplątało.
    Ale zawsze możesz wrzucić jakiś cytat (mogłoby to rzucić nieco światła,
    na twój dziwaczny tok rozumowania).
    Ja sobie nie przypominam żebym coś wysadził w powietrze jak Hitler, a
    już na pewno czymś takim nie chwaliłbym się publicznie na grupie
    dyskusyjnej...

    Może mnie z kimś pomyliłeś?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 117. Data: 2020-11-26 17:03:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    storia/103461,Hitler-jako-czlowiek-religijny.html

    >Do teraz się zastanawiam na podstawie czego sobie uroiłeś, że mógłbym

    Przeciez nie wysadzil. No - Reichstag ponoc podpalil, ale kosciola
    zadnego nie wysadzil.

    Tzn nie liczac synagog ..

> [...]

    >Ja sobie nie przypominam żebym coś wysadził w powietrze jak Hitler, a
    >już na pewno czymś takim nie chwaliłbym się publicznie na grupie

    A co bys zrobil z ksiezmi, Kosciolem Kaolickim i "naziolami" ? :-)

    J.

  • 118. Data: 2020-11-27 12:08:23
    Od: Kviat

    W dniu 26.11.2020 o 17:03, J.F. pisze:

    > Przeciez nie wysadzil. No - Reichstag ponoc podpalil, ale kosciola
    > zadnego nie wysadzil.
    > Tzn nie liczac synagog ..

    Ja pierdziu... koleś pół świata wysadził w powietrze.
    Do jakiej szkoły ty chodziłeś?

    > Ale nie jestem zaskoczony, bo czytając twoje posty od razu widać, że
    > twoje myśli chadzają zdecydowanie krętymi ścieżkami.

    Wiem, wiem...
    W kurwizji codziennie podkreślacie, że nie rozumiecie o co chodzi tym
    lewakom z łamaniem praworządności, dlaczego te lewaki czepiają się
    kościoła i dlaczego prawdziwych patriotów nazywają faszystami.
    Wy już tak macie, że w ogóle mało rozumiecie.

    > A co bys zrobil z ksiezmi, Kosciolem Kaolickim  i "naziolami" ? :-)

    Grupa dyskusyjna, to nie jest przedszkole. Potrafisz czytać i pisać, to
    sobie doczytaj, co w cywilizowanych państwach robi się z organizacjami
    przestępczymi.

    Buduje się obozy koncentracyjne i truje gazem? Takiej odpowiedzi ode
    mnie oczekiwałeś?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 119. Data: 2020-11-27 12:24:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ja pierdziu... koleś pół świata wysadził w powietrze.
    >Do jakiej szkoły ty chodziłeś?

    Nie pol swiata, tylko co najwyzej cwierc - plus moze troche
    zainspirowal Japonczykow, choc akurat mieli tez wlasne inspiracje.

    Ale przeciez byla mowa o religii i to nawet katolickiej.
    Jak sam pisal - wysadzilby to, ale sie powstrzymal :-)

    >Grupa dyskusyjna, to nie jest przedszkole. Potrafisz czytać i pisać,
    >to sobie doczytaj, co w cywilizowanych państwach robi się z
    >organizacjami przestępczymi.

    Aa, czyli jak "wysadzilbym" to poglady hitlerowskie, a jak
    "powsadzalbym do wiezenia" to poglady demokratyczne :-)

    >Buduje się obozy koncentracyjne i truje gazem? Takiej odpowiedzi ode
    >mnie oczekiwałeś?

    Czekam na Twoja odpowiedz, a potem skrytykuje :-P

    P.S. Oboz koncentracyjny ... forma wiezienia, a kara smierci jeszcze
    funkcjonuje ...

    J.

  • 120. Data: 2020-11-27 13:23:40
    Od: Kviat

    W dniu 27.11.2020 o 12:24, J.F. pisze:

    > Nie pol swiata, tylko co najwyzej cwierc -

    Nie ćwierć. 38,16594512325413%
    Ja pierdolę.
    No i sam widzisz, że z takimi jak ty nie da się normalnie dyskutować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr