  • 11. Data: 2022-07-27 11:06:48
    Temat: Re: SO dopiero po zwrocie z SA zdelegalizował Marsz Powstania Warszawskiego na wniosek burmistrza Warszawy (PO) [uzasadnienie]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    -Powstania-Warszawskiego-impreza-cykliczna-Sad-znow-
    przyjrzy-sie-sprawie

    > IMO - jesli wojewoda nadał status, a ustawa wymaga, zeby impreza była
    > co najmniej trzy razy organizowana, a wnioskujacy nie organizowal jej
    > wczesniej wcale - to wojewoda nie mogl.

    To zacytuj wprost ustawę. Jeśliby miałby "z całkowitą pewnością nie móc"
    to byś sugerował że pierwszą decyzję Sądu Okręgowego zatwierdzającą
    rejestracje też wydała banda niekompetentnych idiotów [polemiczna przesada].
    Teraz jest decyzja sądu która chyba się utrzyma w apelacjach i *teraz*
    będzie już dostępne orzecznictwo w kwestii tego "detalu".

    > No wlasnie - trzeba z z ich tfurczosci wyciagac informacje niby
    > uboczne, ale istotne, i po tym sie domyslac o co tu chodzi.

    A nie wystarczy szukać źródeł *dla prawników* lepszych niż TVN?
    Jak ktoś mi wskaże "źródło lepsze już od początku" to będę wdzięczny.
    TVN sprawił na mnie wrażenie ważne było tylko cofnięcie rejestracji
    ("polskim faszystom") a z jakiego formalnego powodu to był już detal
    całkowicie bez znaczenia. Jako możliwe sugerowanie nie wprost że to
    była decyzja polityczna "opozycyjnych sądów i sędziów" a nie decyzja
    oparta *formalnie tylko* na literze obowiązującego prawa IMHO byłoby
    to perfekcyjne. Chociaż oczywiście to mógł to być za częsty poziom
    kompetencji dziennikarskiej TVN.

    --
    A. Filip