  • 1. Data: 2003-05-19 15:14:36
    Temat: SDi -- pakiety Internetowe
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

    Witam

    Czy TP.S.A ma prawo żądać za pakiet Internetowy 69godzinny 100zl
    brutto, podczas gdy dostęp do Internetu przez SDi kosztuje 140zl i jest nie
    ograniczony? Pytam bo jestem w sytuacji gdzie jeszcze przez długi czas
    dostęp do Internetu przez SDi lub Neostrade nie bedzie możliwy. Czy moge sie
    do tego doczepic i ewentualnie czy URTiP moze sie do tego doczepić?

    Dzieki
    Pawel

  • 2. Data: 2003-05-19 15:27:32
    Temat: Re: SDi -- pakiety Internetowe
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

> [...]
    sie
    > do tego doczepic i ewentualnie czy URTiP moze sie do tego doczepić?

    No jasne ze ma prawo zadac nawet 200 zeta i doczepic do tego sie nie da.