  • 1. Data: 2003-05-19 14:53:11
    Temat: CitiConnect mailing: Ale wtopa...
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Witam,

    Właśnie dostałem od nich mailing z informacją o możliwości
    tańszego wysłania kwiatów dla mamy. Ale tak walnęli, że kopara
    mi opadała...

    Nagłówek pełen adresów e-mailowych ich klientów (paręset)!!

    Jak uważacie, co z tym zrobić?

    Pzdr,
    Bam

  • 2. Data: 2003-05-19 18:34:42
    Temat: Re: CitiConnect mailing: Ale wtopa...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zakładam, że nie zamawiałeś tej reklamy. No to trzy wyjścia:

    1. Olać - te adresy innych klientów, to pewnie się tam znalazły w taki sam
    sposób jak Twój;
    2. Postraszyć - że powiadomisz organy ścigania;
    3. Wysłać maile do pozostałych, zorganizować się i zawiadomić policję. Przy
    kilkuset spamach, to już powinni już załąpać sie na kilkaset złotych
    grzywny. Może skłoni ich to w przyszłości do refleksji przed wysłaniem
    głupot.

  • 3. Data: 2003-05-20 07:09:13
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> napisał w wiadomości

    Dokładnie 470 adresów w środku... a najgorsze jest teraz to, że ludziska
    piszą do siebie nawzajem i zawalają skrzynkę jedynym lub dwoma dodanymi
    zdaniami, załączając w treści cały nagłówek...

    Jeden koleś testuje nawet bazę puzstym mailem - no i sprzeda ją pewnie...

    Napisałem do Gazety - zobaczymy, czy będzie artykuł.

    Pzdr,
    Bam