  • 1. Data: 2003-05-19 14:56:46
    Temat: Jak wg ustawy liczy się podatek od towarów i usług PUT
    Od: o...@t...pl

    Czy jest ustawowy zapis formuły arytmetycznej wg której powinien byc liczony
    podatek od towarów i usług ?-(

  • 2. Data: 2003-05-20 19:08:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 May 2003 o...@t...pl wrote:

    >+ Czy jest ustawowy zapis formuły arytmetycznej wg której powinien byc liczony
    >+ podatek od towarów i usług ?-(

    Ściślej prosimy. Miejsc w których występują obliczenia jest kilka,
    algorytmy różne. Z tego co mam w cache :) zapodam:
    * na fakturze; możliwe są co najmniej 3 metody obliczeń które
    można zastosować i nie widać przeciwwskazań (możesz szukać
    na groups.google w grupie podatki, znajdziesz szczegóły)
    * do deklaracji; po pierwsze obcina się (do złotówek) kwoty
    sumarycznych obliczeń co nie kończy problemu, jako że ze
    względu na sposób rozliczania:
    - obrotu zwolnionego/niezwolnionego
    - środków trwałych
    i kombinacji ww., szczególnie przy konieczności rozliczania
    wielokrotnych (różnych) struktur (np. kilka punktów lub
    kilka celów produkcji) - z dyskusji wynikło że VAT-7 potrafi
    nie być zgodny z ustawą :> (przewiduje tylko pojedynczą
    strukturę i koniec).

    wKF: PTU, nie PUT :), i tak wszyscy piszą "VAT" :)
    Acha: i wydyfunduj na *.podatki, nie FUTuję bo musiałbym
    sobie domyslny nagłowek przeedytować a nie chce mi się :]
    (taka uroda pine, AFAIK :))

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-05-23 18:28:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik o...@t...pl napisał:
    > Czy jest ustawowy zapis formuły arytmetycznej wg której powinien byc liczony
    > podatek od towarów i usług ?-(

    Tzn?
    Chcesz formuły na liczenie procentów?

    Przespałes podstawówkę?