  • 1. Data: 2002-12-24 13:18:19
    Temat: Rękojma
    Od: "MiHaU" <m...@w...pl>

    Ostatnimi czasy cos nie tak dzieje sie z moja karta graficzna, a ze wzgledu
    na to, ze jeszcze nie minal rok od jej zakupu, chcialbym skorzystac z
    rekojme, w taki sposob, ze chce by oddano mi za nia pieniadze.
    Od tego jednak czasu jej wartosc spadla z 300zl do 150zl. Czy sa wiec
    jakiekolwiek szanse, ze dostane zwrot pieniedzy??

    Z gory dzieki za odpowiedz
    MiHaU
    m...@w...pl

  • 2. Data: 2002-12-25 15:53:39
    Temat: Odp: Rękojma
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl>

    Użytkownik MiHaU <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:auccp3$58i$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Od tego jednak czasu jej wartosc spadla z 300zl do 150zl. Czy sa wiec
    > jakiekolwiek szanse, ze dostane zwrot pieniedzy??

    nikle, pomysl !! - nie oplacaloby to sie nikomu kto sprzedaje.

    pozdr.

  • 3. Data: 2002-12-25 19:48:29
    Temat: Re: Rękojma
    Od: t...@p...onet.pl

    "MiHaU" <m...@w...pl> napisał:

> [...]
    > Od tego jednak czasu jej wartosc spadla z 300zl do 150zl. Czy sa wiec
    > jakiekolwiek szanse, ze dostane zwrot pieniedzy??

    Nie, jeżeli sprzedający usunie wady lub wymieni rzecz na wolną od wad. Chyba,
    że już wcześniej dokonywał naprawy lub wymiany, wtedy masz prawo odstąpić od
    umowy i żądać zwrotu ceny.

    No i zależy jeszcze co się z tą kartą dzieje, bo ten przepis odnosi się do wad
    istotnych.

    pozdtawiam
    wind