  • 1. Data: 2002-12-23 23:00:35
    Temat: co dalej z zabezpieczeniem
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl>

    witam grupowiczów,
    mam pytanie praktyczne
    ze względu na wyzbywanie się majątku przez mojego dłużnika złożyłem wniosek
    do sądu o zabezpieczenie roszczenia i sąd dzisiaj takie zabezpieczenie mi
    wydał.
    Przedmiotem zabezpieczenia jest samochód nalezący do spółki dłużnika. Ja mam
    się zgłosić w ciagu 7 dni do sądu o odpis postanowienia z usadanieniem. I
    moje pytanie brzmi - i co dalej? czy powinienem pójść z tym postanowieniem
    do Wydziału Komunikacji, do dłużnika, czy do komornika? Jaka jest procedura?
    Czy sąd z urzędu wykonuje wszelkie czynnosci związane zabezpieczeniem tegoż
    majątku, czy ja dostaję do ręki papier i mam z nim pójść dalej?

    pozdrawiam i czekam na pomoc

    Tom