  • 1. Data: 2002-12-24 12:46:21
    Temat: kto ponosi koszty wymiany okien?
    Od: "rs" <s...@p...onet.pl>

    Bardzo proszę o pomoc!
    Właściciel mieszkania (Gmina) twierdzi, że koszt wymiany okien to tzw.
    remont bieżący i powinienem go ponieść jako najemca.
    Mnie się wydaje , że wymina okien to jednak remont generalny i powinien
    pokryć go właściciel, nie moge jednak znaleźć żadnego aktu prawnego który by
    to jednoznacznie regulował (w "Ustawie o wlasności lokali" nie znalazłem).
    pozdrawiam świętecznie i liczę na pomoc
    Remek