  • 1. Data: 2007-02-20 10:15:56
    Temat: Reklamacja w Orange
    Od: Piotr<n...@p...fm>

    Potrzebuję kontakt do osoby "wyżej" niż dział zbywania petentów zgłaszających
    reklamacje. Zostałem oszukany przez przedstawiciela Orange a oni w zaparte
    twierdzą, że wszystko jest OK. Niestety dla mnie, sprawa jest dosyć
    skomplikowana i jednoznaczne wykazanie działania z premedytacją jest ciężkie -
    część to ustalenia ustne. Złożyłem pismo reklamacyjne - odpowiedzi nie trudno
    przewidzieć - nie uznano moich argumentów.
    Chciałbym zainteresować moją sprawą kogoś "wyżej", nawet z zarządu Orange,
    zanim pójdę do sądu - obawiam się zderzenia ze sztabem ich prawników, bez
    względyu na to kto ma rację.
    Proszę o podpowiedzi na adres: n...@p...fm

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-02-20 20:29:22
    Temat: Re: Reklamacja w Orange
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>

    Dnia Tue, 20 Feb 2007 10:15:56 +0000 (UTC), Piotr napisał(a):

> [...]
    > zanim pójdę do sądu - obawiam się zderzenia ze sztabem ich prawników, bez

    Zainteresuj sprawą UOKiK

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net